sâmbătă, 3 septembrie 2011

vorbeste, cheama, vine, nu tace, judeca....

"Dumnezeul nostru vine şi nu tace; un foc mistuie înaintea Lui şi o furtună se dezlănţuie împrejurul Lui!" Ps 50:3.


Aud spunandu-se despre Dumnezeu: e departe, rece, nevazut, nu poate fi simtit, pipait ... s-a cotrobait prin Cosmos si nu a fost de gasit ... nu exista. Serios? Cum poti gasi un Duh? Insa mai mult de atat, cum poti gasi pe cineva in care tu cauti? E ca si cum as fi in Iasi cu o lupa in mana si as cauta Iasul. In final sa rostesc sus si tare: Iasul nu exista. Si, afirmatia asta sa o fac din Piata Unirii, de acolo unde-s porumbeii. Si curcile s-ar prapadi de ras daca ar fi acolo in public auzindu-ma ce imi debiteaza mintea. 


Am vazut cateva actiuni pe care le face El, Elohim, Yahwe: vorbeste, cheama, straluceste. Nu e un Dumnezeu mut, anost, rece, impersonal, indiferent, burtos, un pietroi chelbos si urat caruia trebuie sa ii aduc ofrande. 


Cel care va reveni in Sion, in Ierusalim va fi Yahwe (Isus, Mesia, Christos). Fusese profetit ca va veni, se va naste, va fi omorat ca un miel dus la taiere, nu va scoate un sunet (Isaia 53). A murit si a inviat. Dar, va reveni. A profetit Asaf in acest psalm, a spus si Isus acest lucru. De data asta insa are ceva de spus diferit. Va veni sa judece intre cei buni si rai. Nu va fi o liniste solemna ci va fi o judecata ... a celor care au crezut ca El este Mesia mult asteptat, Mantuitorul, Salvatorul si cei care l-au refuzat.


Va reveni! Asaf spune ca un foc mistuie inaintea Lui. Mistuie ce? Tot ce nu bun, curat, dupa voia Lui. Focul emana caldura si nu o caldura primavarateca .... "Un foc ce mistuie inaintea Lui". Eu stiu ca aurul trebuie curatat in foc si ce ramane pur dupa procesul de purificare, fierbere .... e curat, bun. Ard insa pleava, gunoiul, impuritatile.


In jurul Lui se dezlantuie o furtuna. Imi plac furtunile. Numai ca vreau sa le vad la televizor sau computer. Yahwe va reveni inconjurat de o furtuna care matura totul in urma .... curata totul. 


Focul va lasa in urma lui ce e curat, bun si furtuna va imprastia impuritatile ramase ... va lasa curat in urma. Dar nu mi-i teama nici de foc, nici de furtuna pentru ca "Domnul (Yahwe) este stânca mea, fortăreaţa mea şi izbăvitorul meu! Dumnezeul meu este stânca mea în Care mă adăpostesc, scutul meu, cornul mântuirii mele, întăritura mea!"Ps.18:2


In 1 Tesaloniceni 1:6-10 gasesc: "
De fapt, este drept din partea lui Dumnezeu să dea înapoi necaz celor ce vă necăjesc
şi să vă dea alinare, atât vouă, care sunteţi necăjiţi de alţii, cât şi nouă, la descoperirea Domnului Isus din cer cu îngerii Lui puternici,
într-o flacără de foc, pentru a-i pedepsi pe cei care nu-L cunosc pe Dumnezeu şi pe cei care nu ascultă de Evanghelia Domnului nostru Isus.
Ei vor suferi pedeapsa distrugerii veşnice şi vor fi despărţiţi de prezenţa Domnului şi de slava puterii Lui,
în ziua aceea, când El va veni să fie proslăvit de către sfinţii Săi şi admirat de către toţi cei ce au crezut; căci mărturia noastră faţă de voi a fost crezută. 
"


Vorbeste, cheama, vine, nu tace, judeca....

Niciun comentariu: