joi, 22 septembrie 2011

Dumnezeu Cel viu

Ieri, Oti m-a intrebat daca au venit corbii sa imi aduca ceva (stie el ce stie). Initial nu am inteles ce vrea de la mine, apoi am realizat ca da, au venit "corbii". Imediat am realizat ca au adus paine si carne. Nu stiu cum o fi fost cele aduse de corbi pentru Ilie insa ale mele bune au mai fost ...

Nu mi s-a spus ca lui Ilie ca voi fi hranita de corbi, nu am fost trimisa la Cherit, nu m-am intalnit cu nici un Ahab (din cate stiu eu) dar cand Domnul vrea sa ma invete o lectie, o face ... mai mult de atat, nu e prima data cand "corbii" vin sa aduca ceva. Nu neaparat vin cu mancare. Uneori e nevoie de un zambet, o voce calda care sa iti spuna cateva cuvinte si lacrimile efectiv sa sparga toate barierele impuse pana atunci, o mana intinsa, un telefon, un mesaj ... Poate pentru unii am fost pe post de "corb" si eu habar sa nu am de asta ...

"Viu este Domnul, Dumnezeul lui Israel, Căruia Îi slujesc" ii spune Ilie lui Ahab si asta pot sa spun si eu. Cel in care eu ma incred este viu, schimba imprejurari, lucruri, oameni, stari, vine in ajutorul meu ...

2 comentarii:

Unknown spunea...

de prea multe ori nu intelegem ca Dumnezeu pune intreg universul in miscare pentru noi, personal!...

cella spunea...

ca poate poate ... om realiza si noi, nu?