marți, 18 octombrie 2011

Da-mi mangaiere sa nu pier

La crucea de la Golgota
Doamne vin sa-ngenunchiez
Cu viata mea
Sunt obosit de-al meu pacat
Sufletul mi-e-ndurerat, ajuta-ma!

/:Trimite-mi Doamne har din cer
Da-mi mangaiere sa nu pier
Primeste viata mea in dar
La cruce, la calvar
Sfinteste Doamne fiinta mea
Sa pot sa stau 'naintea Ta
Sa-Ti multumesc
Ca m-ai rãscumpãrat:/

Sunt calator pe-acest pamant
Nu fi trista inima
Nu dispera
Stai langa cruce nu uita
Isus te va mangaia, inima mea!

/:Trimite-mi Doamne har din cer
Da-mi mangaiere sa nu pier
Primeste viata mea in dar
La cruce, la calvar
Sfinteste Doamne fiinta mea
Sa pot sa stau 'naintea Ta
Sa-Ti multumesc
Ca m-ai rascumparat:/

6 comentarii:

Livius spunea...

Este , oare ceva mai frumos pentru suflet, decat sentimentul ca esti iubit?

cella spunea...

Nu cred ca este ....

Livius spunea...

Vezi, zice un proverb incarcat cu multa intelepciune, ca :"cu ce masura dai, cu aceea ti se va da inapoi, si inca se mai adauga ceva pe deasupra". Ca un bonus.
De aceea unii sunt mai iubiti decat altii.

cella spunea...

De asta se zice sa nu tii masura la dragoste, nu? ;))

Monna Albu (Novacescu) spunea...

O cantare superba...
Unde poti ingenunchia cel mai bine ...daca nu la cruce?
O seara binecuvantata Cella !

cella spunea...

Monna,
cand totul in minese destrama nu ma pot duce decat la cruce ...
Multumesc de urare.
O seara de poveste sa ai si tu!