duminică, 7 octombrie 2012

sa se cante!

"1 Bine este să se aducă laudă Domnului, să se cânte Numelui Tău, Preaînalte, 2 să se vestească dimineaţa îndurarea Ta şi credincioşia Ta – noaptea, 3 cu lira cea cu zece coarde, cu harfa şi în sunet de liră.

4 Căci Tu mă înveseleşti, Doamne, prin ceea ce înfăptuieşti; la lucrările mâinilor Tale strig de bucurie! 

5 Ce măreţe sunt lucrările Tale, Doamne! Cât de adânci sunt planurile Tale! 
...
12 Cel drept înmugureşte ca palmierul şi creşte ca cedrul din Liban. 

13 Cei sădiţi în Casa Domnului, înmuguresc în curţile Dumnezeului nostru. 14 Ei rodesc până la bătrâneţe, sunt plini de miez şi de verdeaţă, 15 ca să se facă de cunoscut că Domnul este drept. Stânca mea! În El nu există nedreptate!" Psalmul 92

M-am intrebat si eu: ce-o sa fac in cer ... o vesnicie? Unii spun ca va fi plictiseala, altii ca va fi de munca, altii spun ca vom canta, povesti, lucra, minuna ... Ce stiu sigur e ca acolo vom canta impreuna cu ingerii si cu tot cerul. Numai ca mie nu imi place sa ma duc total nepregatita in cer si am inceput repetitiile de aici, de pe pamant.

Zilele astea, la Iasi, a avut loc atelierul Jubilate. Acesta se va incheia in seara asta  la Facultatea de Agronomie cu un concert. Trei maestri cunoscuti in tara si nu numai ne-au ajutat sa invatam cum sa ne pregatim pentru cer. Ken Tucker, Ruben Muresan si Richard Mauney au reusit sa ma provoace (din nou) sa imi scot darul dat de Domnul si sa il folosesc. 

Vreau sa Il binecuvant pe Domnul pentru ceea ce este El si sa Ii multumesc.
Multumesc Domnului pentru ca sunt inca in viata!
Multumesc pentru sanatate!
Multumesc pentru painea cea de toate zilele!
Multumesc pentru ca vad, aud, pot pipai, vorbi, merge, gandi, conexa informatii, canta, ...
Multumesc pentru rasaritul efectiv superb din dimineata asta!
Multumesc pentru apa!
Multumesc ca am cu ce ma imbraca, incalta.

Multumesc pentru Isus Christos - Mesia, Mielul jertfit pentru mine.
Multumesc pentru cruce.
Multumesc ca la cruce am primit iertarea de pacate, eliberarea de povara acestora si am primit infierea.
Multumesc ca sunt fata Tatii prin Christos.
Multumesc pentru ca mi-a dat daruri si abilitati.
Multumesc ca arat asa cum arat - El asa m-a gandit si m-a gandit perfect.
Multumesc pentru abilitatile si talentele cu care m-a inzestrat ... si pe care vreau sa le folosesc pentru El.
Multumesc pentru ca in El imi gasesc refugiul, El e Stanca in care ma ascund, la El gasesc Pace, Mangaiere, Alinare, Dragoste - pentru ca El este Dragostea.

Multumesc pentru ca ma invata cum sa ma pregatesc pentru cer si nu numai atat, prin Duhul Sau imi creste dorul de casa, de ACASA!

Am un Tata ce merita binecuvantat, caruia i se cuvine toata lauda, toata inchinarea, adorarea. Am un Tata ce ma iubeste si eu stiu ca daca cineva vrea sa imi faca ceva rau, El vine inarmat in ajutorul meu impreuna cu cetele de ingeri gata echipate de razboi. Cum sa nu Il iubesc?

2 comentarii:

Livius spunea...

Eu ii multumesc pentru bucuria pe care mi-a pus-o in inima. Si tu o ai, dar vorbesti despre ea mai pe ocolite. Totusi e bine.
Sa ai o zi minunata in continuare..

cella spunea...

Daaaaa, am bucurie!!!
Si am avut o zi mununata!