duminică, 19 aprilie 2020

Christos a inviat!

E dimineață și Maria merge la mormânt!
Nu e singură aici. A venit Ioan! A venit și Petru!
Nu știe ce să înțeleagă de aici. Mormântul e gol. Fâșiile sunt toate acolo. Le știe pe toate, ea le-a adus și cu ele au înfășurat trupul. Cine a stat să desfășoare atâta material și mai ales ... cine a stat să îl așeze în forma în care este?
Oare unde I-au pus trupul?
Înaintea ei apar doi îngeri ... lacrimile îi curg fără voia ei. Oare e vedenie? Oare durerea îi joacă inimii ei feste?
Cei doi o întreabă “de ce plângi?”
Serios? Asta e întrebare?
E lângă un mormânt. A fost atâta zgomot în cetate că nu crede că poate fi vreun iudeu aici care să nu știe ce s-a petrecut zilele acestea.
Se întoarce de la cei doi îngeri și vede un om. Oh! Acesta trebuie să fie grădinarul.
“Pe cine cauti?" …
"Domnule, daca L-ai luat, spune-mi unde L-ai pus, și mă voi duce să-L iau."”
Întrebarea a ieșit timidă de pe buzele ei și s-a întors de la El.
“ Isus i-a zis: "Marie!" Ea s-a intors și I-a zis în evreiește: "Rabuni!", adică: "Învățătorule!"
17. "Nu mă ține", i-a zis Isus, "căci încă nu M-am suit la Tatal Meu. Ci, du-te la frații Mei și spune-le că Mă sui la Tatăl Meu și Tatăl vostru, la Dumnezeul Meu și Dumnezeul vostru."” (Ioan 20)
Toate corzile vieții ei au vibrat auzindu-și numele rostit. Știa cine este Cel care îi vorbește.
Ar fi stat cu El la povești dar El i-a spus să meargă la frații Lui și să le spună că El se va sui la Tatăl Său, la Dumnezeul Lui, al ei și al lor.
Am fost la mormânt, am fost și la biserica mormântului, la cele din Ierusalim. Ambele stau acolo goale, deschise, ca mărturie că Cel Venit de Sus, Cel ce are toată puterea în cer, Mielul Lui Dumnezeu care ridică păcatul lumii, Cel răstignit, Cel mort, are putere asupra morții și acum e viu. A biruit moartea. S-a înălțat la cer, la Tatăl Lui și Tatăl meu.
Du-te și spune i-a spus Isus Mariei.
Mesajul e valabil și astăzi.
Ce mesaj duc astăzi cunoștinețelor și rudelor mele?
Da, știu. Stau în casă, nu ies. Deci nu mă văd cu nimeni.
Isus Christos e VIU și va reveni să mă ia ACASĂ!
Prin moartea Lui sunt iertată, eliberată, vindecată, mântuită.
Prin moartea Lui am viață și Viață veșnică!
Prin moartea Lui, prin sângele Lui curs pe cruce, El mielul fără cusur a plătit pentru păcatele mele și a murit în locul meu.
Astăzi, nu pot merge ca să ies din casă. Dar pot merge cu viteza internetului și pot spune: Isus Christos e VIU!
Christos a înviat!

Niciun comentariu: