luni, 19 iulie 2010

am fost aleasa

Doamne, eu nu inteleg niste lucruri si ... chiar vreau sa mi le explice cineva. Tu spui ca dai daruri, ca folosesti oamenii insa, in cazul meu ... cum faci asta? Ar trebui sa vine un flash cu lumina si o voce? Va veni un profet imbracat ca Ioan Botezatorul sa imi spuna un mesaj de la Tine? Cum o sa faci? Si, daca imi vorbesti ... eu cum am sa stiu ca Tu o sa fii Acela si nu ciudatenii in capul meu?
Saptamana trecuta, Daniel Branzei provoca audienta sa isi folosite darurile cu care a fost inzestrata pentru a nu priva pe ceilalti de darul ce e in tine. Am zambit aducandu-mi aminte de chinuitoarele mele intrebari referitoare la daruri, la unde, cum, cand, cui sa le las folosite. Dar, ce dar am? Ce talent? Cum pot eu sa ii slujesc pe ceilalti? Si, pana la urma ce e cu toata slujirea asta? De ce ma rog eu sa ii slujesc? Ei ma slujesc pe mine? Am trecut de intrebarile egoiste pentru ca am inteles ca voi sluji pe ceilalti din dragoste fata de Hristos si fata de semenii mei iar egoismul nu se impaca cu dragostea nici cat negru sub unghie.
Discutam cu fetele de la grup intrebandu-ne care ne sunt talentele care le folosim: una gateste, una administreaza bine lucrurile, uneia ii merg conexiunile bine la tehnica si butoane, una e asistenta, una e doctor, frizerita, profesor, invatator, croitoreasa, psiholog, ..... sunt oameni ce stiu sa incurajeze si o fac de parca esti gata sa urci Everestul in secunda doi, sunt oameni ce se roaga si ei de regula sunt cei ce sunt ignorati -ei, mare branza fac si astia, atata stiu, sa se roage. Insa, ca una care ma stiu pe lista de rugaciune a unei familii tare draga mie si a a ltor prieteni, nu pot decat sa multumesc Domnului pentru ei, pentru faptul ca stau cu mainile ridicate cerand binecuvantarea Domnului peste mine.
In urma cu vreo cativa ani, ma intorceam de la o conferinta

Niciun comentariu: