miercuri, 21 iulie 2010

MT10

"multumiti pentru toate lucrurile" ... a trebuit sa invat dis de dimineata lectia multumirii, dupa ce m-au cam mancat tantarii asta noapte. Mi-am adus aminte de Corrie Tem Boom ca a multumit pentru purici pe vremea cand era in lagar. Insa eu nu sunt in lagar.
Sunt in misiune ... adica sunt parte a MT10 in Ungheni, Republica Moldova. Am ajuns aseara aici si spre marea mea surpriza, dupa ce am aflat ca nimanui nu i se controlase bagajul de la cei ce deja erau aici, in vama numai al meu trebuia cautat bine ... dar nu ar fi prima data in vama asta ...
Pentru ca imi place sa gatesc si cum cei din misiune stiu asta ... nu era de ghicit unde am ajuns ... am insa si un ajutor de bucatar bun, pe Chris care a lasat chitara perioada asta de misiune.
Si ... ce e cel mai comic e ca denumirile la mancaruri nu corespund iar pentru seara asta am gatit "cartofi scaldati" adica pe romaneste mancare de cartofi. Insa nu trebuie sa "retraiesc" ci sa ma bucur  de toate lucrurile ...
Ca si raspuns la rugaciuni, au venit toate bagajele, maine incep ultimele proiecte sa lucreze ... insa va puteti ruga pentru noi sa ne lasam transformati, invatati, prelucrati ...
E foarte tarziu asa ca ... ma culc.

Niciun comentariu: