marți, 27 iulie 2010

cu mare dor ....

Azi, 27 iulie nepoata mea Anca sau Nk cum isi zice ea isi serbeaza ziua de nastere. Nu sunt acasa, ci in misiune si ... mi s-a facut tare dor de ea, de casa ....
Anca as vrea sa stii ca esti un copil binecuvantare -  acum, om mare ce vrea sa ramana "copil mic si inocent". Esti unul din oamenii caruia nu trebuie sa ii desenez mult cand vreau sa spun ceva, unul din oamenii pe umarul caruia pot sa plang fara sa imi fie teama ca ma vei arunca la pamant cu dispret. Esti unul din oamenii care se roaga pentru mine, care crede in mine. Esti omul care imi "sufla" in aripi cand ele par frante si isi uita rolul. Imi place ca ma lasi sa vad lumea prin ochii tai si vazand-o capata farmec, viata, culoare si diferite forme .... descopar ca e mai mare decat mi-am inchipuit si am crezut ...
Ma minunez cand iti vad fata stralucind in timp ce imi explici vreun mister nou descoperit, cand Il vezi pe Dumnezeu si apoi ma iei cu tine sa Il vad si eu, ... cand ma lasi sa iti recit din creatiile si sa facem regie distrandu-ne.
Te iubesc copila draga!

4 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

La multi ani nepoatei tale! Dumnezeu s-o binecuvanteze si pe ea dar si pe tine draga mea!

denisia spunea...

La multi ani si multe bucurii...
sa-i aduci un cadou super...

cella spunea...

elena,
multumesc frumos;)
ii spun;)

cella spunea...

ma gandesc ce anume ;)