marți, 6 iulie 2010

probez adevaruri

Am un sistem de valori pe care l-am adoptat in timp, dupa ce am probat, cercetat, analizat, despicat fiecare adevar in parte fiind constienta ca ceea ce aleg are consecinte si am fost dispusa sa mi le asum.
Sunt cateva lucruri - de fapt nu-s lucruri - cu care am luptat ca sa le aflu. Ma intereseaza cine sunt, de unde sunt, a cui sunt, care-mi sunt radacinile, dar radacinile mele unde isi au radacinile? Stiu ce scrie in certificatul meu de nastere, imi stiu parintii, fratii, unchii si matusile, verisorii si copiii lor ... as putea sa imi desenez arborele genealogic si in unele ramificatii cred ca pot sa merg pana la a patra sau a cincea in urma sau si mai mult.
Ca sa ma inteleg, a trebuit sa stiu, sa aflu daca sunt infiata sau nu, sa observ pe cei din familia mea, sa le vad reactiile, trasaturile, sa stiu de "unde ma arunc" .... si am aflat.
Am impletit adevarul cu siguranta, dragostea si mirarea ca sa aflu sensul in viata si sa imi aflu sursa vietii si cum si unde imi gasesc viata. Le-am gasit, la cruce cand m-am intalnit cu Isus.
Dar, acceptand ceea ce spune Isus a trebuit sa probez o multitudine de alte elemente ... incluse in moralitate. De ce sa traiesc moral? De ce sa ma ghidez dupa un cod? Cui ii foloseste codul? Altora, mie, .... De unde vine codul asta moral? Cine l-a scris? Pentru cine?
Si daca traiesc imoral, platesc consecintele traiului meu? Cand? Cum? Cat? ...
Unde ma duc dupa ce mor? Nicaieri? De unde stii? In cer? Cum? Cine ma duce acolo? Ce sa fac acolo? Cine e acolo? De ce ajung acolo? Sau ... in iad? Ce e acolo? Cine e acolo? Ce voi face acolo? Ma reincarnez? In ce? De cate ori? Cum? Si cand se termina sirul de reincarnari ce-o sa fac? Si daca gresesc la reincarnare? Si daca nu mai reincarnez? Si daca nu ai dreptate?  De unde stiu eu ca exita rai si iad? Cine spune asta? De stiu eu ca e adevarat ce spune?
Intr-un moment crucial din viata mea am strigat: "Isuse scapa-ma!" si m-a scapat. Ajutorul, puterea si prezenta Lui au fost atat de reale in acel moment incat toate intrebarile mele interminabile si-au gasit raspunsul. Dansam in idei. Sa cred?  Sa accept sau nu? ... Cand eram in mijlocul pericolului, am strigat si am primit raspuns cu viteza gandului, nu a luminii, nu a lui Superman sau Superwoman ...
Am ales sa cred ceea ce spune Isus pentru ca am probat adevarurile spuse despre El, despre cine este El. Sunt reale, adevarate si stau in picioare chiar si acum. Si eu sunt reala, traiesc ... sunt martori care pot spune asta.
Asta nu inseamna ca nu mai am intrebari. Acum imi clarific adevarurile in lumina Adevarului si e usor pentru ca cunosc Adevarul.

Un comentariu:

kameluna spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.