vineri, 2 iulie 2010

in timp de oprire, invat ...

M-am oprit si am inceput sa analizez si sa ma intreb: ce sa reinvat, ce sa revizuiesc ... ? Bineinteles, am inceput cu intrebarile iar atitudinea e una de nerabdare ... M-am oprit. Sa rezolv ce e de rezolvat si sa merg mai departe ... insa lucrurile nu merg intotdeauna asa cum visez eu ...
Cand Iov a fost luat rost de prietenii lui, a inceput o tirada cu intrebari, cam 66 de intrebari care ardeau si la care voia raspuns. Domnul Il lasa sa le puna pe astea si apoi, nu ii raspunde la nici una. Ci "Domnul a raspuns lui Iov din mijlocul furtunii si a zis: "Cine este cel ce Imi intuneca planurile prin cuvantari fara pricepere? Incinge-ti mijlocul ca un viteaz, ca Eu sa te intreb, si tu sa Ma inveti." Pfoailei ... dar Iov astepta raspunsuri nu sa fie luat la rost .... Ceva nu e in regula. Scenariul e gresit?
"Iov dragule, stiu si vad ca Ma recunosti ca si Creator, Arhitect, Atotputernic insa Eu sunt sustinatorul vietii. Aici e problema ta." Incep rapid sa ma micsorez ... si realizez ca la fel ca Iov, Il recunosc ca Domn, ca Imparat, Atotputernic insa ia sa vina un puiut de furtuna, sa vezi ce imi tremura maduva si intru in sevraj ... Mesajul pentru mine suna asa: "Cella, Eu tin in mana tot universul, stiu fiecare nucleu al celulelor tale, iti stiu numarul firelor de par. De ce nu ai incredere in Mine, ca Eu sunt Cel ce sustine viata ta? Ca din mana Mea nu te smulge nimeni, ca orice ar veni si ti s-ar intampla, Eu le stiu, le am in control. De ce nu ai incredere in Mine?"
"Si merg mai departe, ai in tine, pe tine un semn ce nu ti-l ia nimeni."
Ce semn Doamne? Despre ce vorbesti? Am eu o mostenire insa nu e vizibila, nu e nimic care sa ma scoata in evidenta.
"Iti place tie mai nou de Iosua si de ceea ce se intampla la Ghilgal. Acolo, li se reaminteste ca sangele este semnul prin care sunt salvati. Al tau, e dat de Hristos" - I Ioan 1: 7 - "sangele lui Isus Hristos, Fiul Lui, ne curata de orice pacat."
Astazi, 2 iulie 2010, mi se reaminteste cine e sustinatorul vietii, mi se reaminteste ca sangele spala si azi. Prin el pacatele mele sunt sterse. Sunt uitate iar eu sunt eliberata de ele ...
Doamne, Tu stii ca eu cred ca am invatat ce aveai de spus insa uneori cam trec ca Voda prin loboda si uit imediat ce tocmai am invatat. Multumesc ca m-ai oprit, ca nu imi spui lucruri noi. Efectiv imi ceri sa ma opresc ca sa recapitulez lucrurile stiute, invatate .... unele din ele experimentate ...

Niciun comentariu: