miercuri, 7 iulie 2010

dedicatie pentru Anna si Octav alias Brazil

Anna m-ai provocat sa imi amintesc de misiunile din Moldova. Mai ales de prima mea misiune, din 2004 sau MT4 si apoi de celelalte. Atatea amintiri .... prietenii cum rar mi-am inchipuit.
Imi amintesc in special de MT4, pentru ca melodia de care mi-a zis Anna am auzit-o acolo, cand au venit trei baieti. Unul din ei parea mai serios si sfios, insa ceilalti doi - niste mistocari (Iura, Oleg si Grisha). Insa, la capela de seara au fost invitati sa cante. Mi-am zis ca ce pot sa faca astia? Insa au aparut pe scena fiecare cu chitara lui si au inceput sa cante si eu a trebuit sa imi ridic barbia de uimire ....
De cate ori au trebuit sa ne cante melodia asta si altele .... saracii, numai ei stiu ...
Apoi imi amintesc de prima si ultima pedichiura ce mi-a fost facuta de un baiat, adica de Octav sau mai cunoscut Brasil, ... ca am stat bandajata dupa aia e alta poveste, insa radem de ne prapadim cand ne amintim, de inghetata din Moldova, de masajele cu bengay pe la colturi, de cat de curati ne simteam dupa baile cu sulf de la Condrita ... si sa nu uitam de leganatul cu paturile, insotite bineinteles cu mari hohotele de ras ... de trebuiau sa vina "vecinii" lideri sa ne aminteasca ca-i trecut de mult de ora stingerii ...

Ca sa gasesc melodia am apelat la Roman, pentru ca eu cu limba rusa suntem paralele.

3 comentarii:

Octav spunea...

hai ca eram mic si nu stiam...ca nu trebuie sa ma bag la "creatie"...a fost fain...imi amintesc ca am carat apa pt spalat picioare in misiunea aia...pe langa cantat...am stat in spate la bucatarie acolo...cu marius gabi si dragos...am fost la nunta la Argentin si am mancat prima data in viata mea o parjoala imensa...cam cat palma...si a doua zi mi a fost rau...inghetata cu struguri...fotbal...si mai presus de toate...tanar si nelinistit...mi-e dor de vremurile alea...

cella spunea...

David si Goliat, serile la inghetata ...
La nunta la Jana si Arge am facut decorul ;)), dar de sala lui Dragos de computatoare in care venea si internetul ;)) ... noaptea.
Si mie mi-i dor de acele vremuri ...

AnnaBananna spunea...

oooohhh Cella saru-mana! e super faina varianta! desi recunosc ca varianta cantata de Oleg, Grisa,Iura, Ina si Arge imi place mai mult! :D pentru mine are o semnificatie speciala cantecul asta, foarte personala.
Da...multe amintiri... Herdean s-a plans de zgomotele facute de noi nu? Si Lili care-si punea ceasul sa sune ca sa-si faca cafeaua, voleiul noaptea tarziu, cineva cu tricou rosu :)) , babele care te pupau pe tine si remediile care li le dadeai - sa manance mai mult morcov sau sa-si puna sare in ligheanul cu apa :))Oamenii extraordinari...experiente extraordinare...

Abia astept sa vad ce-o sa fie anul asta!:D