miercuri, 31 august 2011

Strength

Yes Lord, it's me again
And like always, I'm in need
Though not for fame and fortune
My heart is without greed

I'm just weary from the burdens
And the strength I seem to lack
I'm not asking for a lighter load,
Lord I just need a stronger back

There are times when the road gets rough
And it's hard to carry on
When rest always seems out of reach
And all but faith is gone

Make my mind think clearly
And use the wisdom it has acquired
Don't let decisions come in haste
When my body becomes tired

My feet always seem smaller
Than the shoes I need to fill
And that's when I still need you, Lord
And know I always will

Alone in weakness I would falter
But if you'll walk by my side
I can persevere in troubled times
And within your strength abide

When my knees start to tremble
And I fear that I may fall
I bow my head and close my eyes
And on you Lord I call

And I pray that you'll walk with me
As I strive along my way
To give me strength when I am weak
And courage when I'm afraid

No, I don't want a lighter load
When this weight is all I've known
All I ask for in times like these
Is the strength to carry on

by Roy Benton Freeman, Sr




Da Doamne, sunt eu din nou

Şi la fel ca întotdeauna, sunt în nevoie.
Deşi nu pentru faimă şi avere
Inima mea este fără lăcomie

Sunt doar obosit de la sarcini
Şi puterea mi se duce
Eu nu cer o sarcină mai uşoară,
Doamne, am nevoie doar de un spate puternic

Vin momente când drumul devine dur
Şi e greu să merg mai departe
Atunci când odihna întotdeauna pare a fi la îndemâna
Şi toată credinţa-I plecata.

Fa-mi mintea sa gandeasca clar
Şi sa foloseasca intelepciunea dobândita
Nu ma lasa sa iau decizii în grabă
Când trupul meu devine obosit

Picioarele mele par întotdeauna mai mici
Decât pantofii pe care trebuie sa ii port
Si atunci am nevoie de tine, Doamne
Stiu că întotdeauna am

Singur în slăbiciuni ma voi clătina
Dar, dacă vei merge de partea mea
Pot să perseverez în vremuri tulburi
Şi cu puterea Ta sa merg inainte

Când genunchii mei încep să tremure
Şi mă tem că am sa cad
Imi plec capul si inchid ochii
Şi pe tine Doamne Te chem.

Şi Te rog sa mergi cu mine
Cand mă străduiesc de-a lungul drumului meu
Ca sa imi dai putere când sunt slab
Şi curaj când mi-e teamă

Nu, nu vreau o sarcină luminoasa
Când această greutate este tot ce am cunoscut
Tot ceea ce cer în vremuri ca acestea
Este puterea de a merge mai departe.


Niciun comentariu: