joi, 24 mai 2012

Jesus' ascension

Isus s-a inaltat!

4 comentarii:

Katia spunea...

Scrii Isus S-a inaltat si ma cuprinde o caldurica in tot corpul :)
Cine stie pe unde alearga subconstientul meu... Eu simt numai implinire si bucurie pentru ca mi-e foarte drag de El, sentimental si nebuneste. Si parca Il am iarasi in fata ochilor.

cella spunea...

Katia,

abia m-am intors de la biserica de casa unde am discutat despre ce inseamna inaltarea, ce le-a spus ucenicilor inainte de inaltare, ce ne-a lasat si noua ca misiune, cum va reveni ...

Imi place ce spun ingerii: va reveni in acelasi fel in care L-ati vazut mergand spre ceruri ... deja visez ;)

Vişan-Miu Tudor spunea...

Adevarat s-a Inaltat!
Blagoslovirile mele si ridicare intru duh, doamna Profiri!

cella spunea...

Tudor multumesc pentru binecuvantari!

Sa fii binecuvantat in Numele Lui Isus Christos!