duminică, 13 mai 2012

mi-ai întărit sufletul

"1 Te voi lăuda din toată inima mea, Te voi cânta în prezenţa dumnezeilor!

2 Mă voi închina în Templul Tău cel sfânt şi-Ţi voi lăuda Numele, pentru îndurarea Ta, pentru credincioşia Ta, pentru că Ţi-ai înălţat Numele şi cuvintele mai presus de orice.

3 Când am strigat, Tu mi-ai răspuns, m-ai îmbărbătat şi mi-ai întărit sufletul.

4 Doamne, toţi regii pământului Te vor lăuda când vor auzi cuvintele gurii Tale!

5 Vor cânta căile Domnului, căci mare este slava Ta, Doamne!

6 Deşi este înălţat, Domnul îl vede pe cel smerit şi îl cunoaşte de departe pe cel mândru.

7 Când umblu prin mijlocul necazului, Tu mă înviorezi, Îţi întinzi mâna împotriva mâniei duşmanilor mei şi mă izbăveşti cu dreapta Ta.

8 Domnul va isprăvi ce a început pentru mine. Doamne, îndurarea Ta este veşnică: nu părăsi lucrările mâinii Tale!" Psalm 138

2 comentarii:

Mädä :) spunea...

ff frumos God bless you!

cella spunea...

Multumesc Madalina!
"Când am strigat, Tu mi-ai răspuns, m-ai îmbărbătat şi mi-ai întărit sufletul. " Asta e incurajarea mea pentru tine azi!

Fii binecuvantata!