vineri, 26 august 2011

La multi ani Chris!

Intr-o perioada , putin spus neagra, din viata mea am primit un cadou. Un cadou asa ghimpos ca mine. Numai ca, provocarile pe care mi le'a aruncat acest prieten - cadou, m'au facut sa vad lumea altfel. M-a constientizat ca nu e "frumos" sa intep pe oricine, sa mai tac ca ... nu e pacat, sa mai gandesc lucrurile, sa cred oamenii cand imi fac complimente, sa ma bucur de viata si sa incerc sa acord din nou incredere.
Mi'as dori sa spun ca nu ne'am intepat niciodata, ca nu a fost nici un "incendiu" intre noi, ca nu a trebuit sa urlam si la luna ca sa nu urlam unul la altul.
M'a ajutat sa Il vad pe Dumnezeu altfel, m-a provocat sa Il caut dincolo de orizontul meu limitat, mi'a explicat asa pe intelesul meu despre cum Il vede el pe Dumnezeu prin lentilele sufletului sau ...
Ei bine, azi e ziua lui si nu pot sa nu ii spun acestui prieten al meu "La multi ani!". Imi doresc sa ii dea Domnul putere sa cante, descrie, explice, impartaseasca dragostea Tatii, iertarea ce'o primim prin Christos si puterea cu care Duhul Sfant ne schimba vietile.
La multi ani! Chris.

Niciun comentariu: