duminică, 12 septembrie 2010

am viata

Ieri dimineata am aflat de un tanar ce era in curs de decuplare de la aparatele ce il mai tineau in viata. La ora cand am aflat vestea, parintii erau in drum spre spital sa i se faca decuplarea. Parca ceva s-a rupt in mine ... il stiu pe tanarul asta de pe vremea cand buchisea literele ... ii stiam zambetul ... un zambet larg, luminos.
Fusese un accident si ... acum era mort? Tineretea ucisa in fasa? Viata smulsa cu forta, viteza, groaza ... Doamne, in ultima vreme atatia au murit in jurul meu .... iar asta e atat de fraged ... De ce? Ce e in sufletul parintilor ce decid decuplarea .... Oh, nuuuuuuu ... Ii stiu pe parinti, stiu cat de mult s-au implicat in cresterea copiilor lor. Dar ce e in sufletul surorii ce a scapat si isi vede fratele ... mai mult mort?
Dar azi primesc alte vesti ... cand au mers sa il decupleze, el a inceput sa se miste, avea puls si corpul i se incalzise din nou. E viu ... e viu ...
Ce e viata? E un abur, e o suflare ... ma cred mareata si visez marea cu sarea ... insa trece o masina in viteza, ma agata si in secunda doi se vorbeste despre mine la trecut. Viata e un dar. Nu il merit. Nu am cerut viata. Mi s-a dat. Parintii mei nu au planuit sa apar si eu ... dupa multi ani cand ei credeau ca si-au pus sacii in caruta iar baietii erau deja mari ... surprize, surprize. Nu am fost o intamplare. Nu exist pentru ca sunt puternica. Exist pentru ca Dumnezeu in marea Lui poveste a inclus si pe Cella. Exist pentru ca Dumnezeu are un plan si in el sunt si eu. Exist pentru ca Dumnezeu a pus viata in mine, pentru ca El ma pazeste si ma ocroteste. Exist nu pentru mine ci pentru El.
Doamne, sunt vie si provocarea Ta azi pentru mine e sa traiesc, sa caut care e planul Tau cu mine, sa fac liniste sa Te aud, sa Te las sa imi vorbesti, sa ma iubesti.
Sunt vie, am viata ...
Sunt viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

imagine preluata de pe http://www.flickr.com/

4 comentarii:

Rodica Botan spunea...

Bun...am stabilit asta. By the way...mi-a placut ideea care a dat in alta idee si tot asa. Sanatate doresc prietenului tau viu. Adevarul este ca sintem vii doar cind sintem in Christos...si atunci si daca murim fizic, tot vii sintem.

Ok...am nevoie de ceva informatii ...pe e-mail please. da-mi un semn de viata daca tot ai zis ca esti vie...

cella spunea...

;)

Anikó spunea...

Doresc ca Dumnezeul nostru sa-l vindece pe prietenul accidentat,si nu stiu daca Domnul nostru e mintuitorul lui personal s-au nu dar ma rog ca aceasta incercare sa-l aduca pe el si pe toti cei dragi a lui sub crucea lui Cristos.Adevarata vindecare si viata doresc tuturor familiei lui.

cella spunea...

Aniko,
pentru toti a fost socant sa isi revina.
Ne rugam pentru sanatatea lui si pentru aceasta revenire dintre morti sa fie mai mult decat reala.