joi, 30 septembrie 2010

imbratisari "cu avionul"

Pentru ca sunt de doua ori stramatusa, ieri am povestit cu Bianca mai mult si mi-am adus aminte cum e sa vorbesti in continuu si sa iti pui mintea la lucru cu un copil.
Dupa multe ecografii si controale, Bianca trebuia sa fie baiat insa ... la nastere s-a dovedit a fi fata. Fratele ei trebuia sa se nasca peste o luna insa ... s-a nascut la termen, acu doua zile.
Fiecare din nepoti m-a botezat asa ca n-a fost o surpriza cand si Bianca a facut asta insa e atata de comica cum umbla dupa mine prin casa si ma cauta: "Cillaaaaa!!!". Spre disperarea parintilor si rudelor, Bianca nu e pupacioasa si lipicioasa insa cu mare foc isi pupa papusile.
Cu vreo doua saptamani in urma, a venit cu taica-su la mine la birou ca sa imi dea un pup, asta i-a tot spus lui taica-su ca vrea .... si a venit. Ieri insa de dor dupa mama ei, se parea ca nu ii mai trebuie nimic asa ca a trebuit sa imi pun mintea la contributie si sa o inveselesc ...
Stateam cu ea ca sa manance si, mancarea e mai buna si gustoasa daca vine cu "avionul" insotita de sunete si miscari prin aer .... si deodata Bianca isi deschide larg bratele, incepe sa faca ca avionul si ma imbratiseaza lipindu-se de mine ....
Am ramas socata .... Bianca, fara sa ii spun nimic ma imbratiseaza .... Wow!
Apoi, dupa ce au venit toti acasa, o aud: "Cilllaaaaaa  mhmhmhhhmmmm (cu bratele larg deschise si scotand un sunet cu gura inchisa - ca avionul)!!!" Voia o imbratisare maaaaaare!!! Apoi i-a luat pe toti la rand "cu avionul"
Fotografia de mai jos are numele: Vezi aceasta imbratisare? E pentru tine! (imagine preluata de pe http://www.flickr.com/)

Niciun comentariu: