marți, 7 septembrie 2010

prieteni necunoscuti cunoscuti

In ultimul an  si ceva, am cunoscut niste oameni, pe care de fapt nu ii stiu face to face. Insa ii simt aproape de inima mea, uneori e ca si cum imi vad gandurile scrise de mana altuia. Un astfel de om e A.Dama. Habar nu am cum arata, cum ii sunt ochii, glasul ... insa pot recunoaste stilul ei, ma pot baza pe ceea ce imi spune sau scrie.
Draga mea, cred ca nu ma voiai ca si studenta la cursuri pentru ca ti-as fi facut capul calendar. Si .... m-ai fi dat afara de la cursuri insa m-ai fi primit inapoi ca te-ai fi plictisit fara mine. Dar abia astept sa ne vedem face to face la o poveste matinala de la care nu lipseste cafeaua,  .... chiar daca nu e in cani din alea ce isi schimba culoarea cand se modifica temperatura.
Stiu ca iti plac macii si de dinainte de a intra in pauza (luna august) de scris tot caut o fotografie cu maci, insa .... mai frumoasa, mai deosebita .... si astazi am gasit una.

imagine preluata de pe flickr.com

2 comentarii:

A.Dama spunea...

Cella,
Acuma ce vrei de la mine? Sa ma balbai? Ce-i mult e mult. :)
Uite cum mi-a intrat soarele in ochi. Vezi tu macul acela pe-o parte in soare, pe-o parte imprastiind frumusete pentru privitori?
Da, cam asa ar trebui sa fiu! Sa fim. Luand lumina de la Soarele nostru si imprastiind frumusete...

Cu multumiri adam(a)ice!


http://www.youtube.com/watch?v=cdClvbdhTpc

cella spunea...

Nu vreau sa te balbai ... Doamne fereste;).
Pune-ti ochelarii de soare daca e asa mare lumina, ... asa nici nu se vad lacrimile de bucurie ca lumina e in tine;)si ca de la atata lumina, dragoste si bucurie stralucesti;)
cu tot dragul A.Dama;)