luni, 6 septembrie 2010

atentie ... se ia

Ieri mi-am propus sa exteriorizez semnele de dragoste, sa le arat prin diverse metode si am reusit putin. Am primit semnale de la oameni care se lasa virusati de dragoste sau cu dragoste si ca vor sa o dea mai departe. Semnalele sunt din Australia, Austria, Anglia, America, Moldova, Germania, Italia, Spania si Canada.
M-am trezit insa socata gandind ... cam cine sunt beneficiarii semnelor mele de dragoste, deja faceam triere, selectie ... Pe X ca mi-i neam, pe Y ca mi-i prieten, lui Z ca a fost draguta/dragut cu mine, W ca m-a ajutat si poate voi mai avea nevoie .... insa Isus nu face asa. El a vazut potential in toti, a murit pentru toti, i-a iubit si ii iubeste pe toti.
Asa ca astazi continui sa virusez oamenii cu dragoste ca sa ducem pandemia de dragoste mai departe. Dar astazi nu voi mai tine cont de culoare, aspect fizic, coeficient de inteligenta, trecut, pozitie sociala sau de orice alta clasare.
Sunt reprezentantul Lui Dumnezeu pe pamant, sunt trimisa sa spun despre dragostea Lui insa atata vreme cat ea nu e exprimata in fapt .... voi fi doar: "o alama sunatoare sau un chimval zanganitor". Pot sa incep cu un zambet. Insa nu unul din ala stil reclama la pasta de dinti ci unul prin care se vede bucuria si se simte dragostea cu care inconjur oamenii.
Daca vreti sa nu fiti virusati stati departe de mine.

6 comentarii:

denisia spunea...

Eu nu vreau sa stau departe de tine...

cella spunea...

;) hai vino incoa ;))

Anonim spunea...

:) imi permiti si mie mai aproape ??? :)

cella spunea...

daaaaaaaaa ;))

AICISIACUMACOLOCURAND spunea...

Dupa Scriptura DRAGOSTEA SE DA NU SE ia .Evident ca devine CONTAGIOASA NUMAI DUPA CE SE DA !

cella spunea...

In momentul in care Hristos se atinge de tine, de inima ta, adica insasi dragostea se atinge de tine ... devii contagios.