miercuri, 22 septembrie 2010

field of dreams - Adelina si Mike Halmajan

Imi plac oamenii ce nu se ascund dupa formule sau masti ci sunt autentici. De peste mari si tari, a dat peste mine un asemenea om dar am descoperit ca si jumatatea ei e la fel. E vorba de Adelina sau Adnana cum ii place ei sa i se spuna si Mike Halmajan.

Cu vreo saptamana in urma cei doi soti au scris versurile si melodia la piesa "Field of dreams" si s-au apucat de inregistrat si de lucrat la ea .... Adelina imi spunea ca atunci cand se apuca de lucru .... apoi numai asta fac.
Citeam versurile si pentru ca stiu un pic din povestea lor si din a celor doi, imi dau seama de trairile lor, de faptul ca au ars pana la capat, si-au pus fiecare particica din ei in muzica si versuri ... Ii admir ... efectiv am toata admiratia pentru munca lor in echipa, pentru modul lor de a fi, pentru onestitatea si curajul cu care isi exprima sentimentele ...
Turn out the light and close my eyes

I think of You, You're on my mind
Here with You, in a secret place
Come dance with me, take me away

Here I am...in a field of dreams
Take my hand, You're all I see
Here I go...can't feel the ground
There I go without a sound

Yeah, Im standing in the light of grace
I'm caught up in a sweet embrace
I feel You so close to me
Nowhere else I'd rather be

Here I go, giving You all control
I give you my heart and soul
God You're all I want to know
I'm never gonna let You go

Hear You calling, I hear You calling...

Adelina multumesc din tot sufletul pentru prietenia ta si pentru faptul ca ti-ai deschis inima si ma lasi sa vad in tine dincolo de aparente; vorbesti despre lucruri ce de regula se ascund. ...
Esti tu, fara masti si galoane.

2 comentarii:

denisia spunea...

Mereu gasesti cate o... minune!

Felicitari!

cella spunea...

Denisia,
cand le cauti, le gasesti ;) Important e sa le cauti si sa le astepti;)