vineri, 24 septembrie 2010

sa nu uit de ei

A venit toamna, culorile frunzelor ne incanta la visare, ciorile parca au facut repetitii pana acum si vin in forta sa si manance dupa atata cantat ... unele campuri au ceva pe ele, altele nu ... Daca ma intreaba cineva cum traiesc ii raspund simplu si sec: bine.
De cativa ani tot citesc despre persecutii insa in ultima vreme subiectul pare mai mult decat doar o simpla informare. Am auzit istoriile din Romania si par incredibile, imi aduc putin aminte de frica cu care se vorbea despre misionari ... am crezut ca persecutiile au incetat odata cu imperiul roman sau cu mult temutele cruciade insa dincolo de granitele tarii mele, oamenii sunt persecutati ... crestinii sunt ucisi, arsi, decapitati, schinjiuiti ... unii sunt prizonieri ani multi, unii mor acolo, unora le sunt traficate organele, fetele c eincearca sa scape sunt fortate la prostitutie ... si aceste realitati par filme horror insa ceea ce mie mi se pare ireal, de neinchipuit altii traiesc cosmaruri pe propria piele.
In 14 noiembrie 2010 va fi Ziua Internationala de Rugaciune pentru cei persecutati. Intr-un clip spunea cineva: "ti se pare ca nu are sens sa te rogi pentru cineva necunoscut, ... nu e de nici un folos insa rugaciunile voastre ne scot pe noi din puscarii, ne dau putere cand suntem batuti, aduc ingerii pe pamant ca sa ne vegheze ... " - era o persoana ce iesea d epe portile unei inchisori.
Unde sunt persecutii? In urmatoarele tari: Arabia Saudita, Iran, Irak, India, Pakistan, Uzbekistan, Kyrghyzstan, Nepal, Indonezia, China, Koreea de Nord, Filipine, Sudan, Bangladesh, Yemen, Malayesia, Egypt, Cuba, Mexico, Vietnam, Nigeria, Sri Lanka, Emiratele Arabe, Laos, Columbia si am gasit o harta cu toate tarile in care sunt crestini persecutati
http://www.persecution.com/public/restrictednations.aspx?clickfrom=bWFpbl9tZW51
Sa nu le uit chipurile si sa ma rog pentru ei.

14 noiembrie 2010
 

Niciun comentariu: