vineri, 17 septembrie 2010

nu-s doar vorbe-n vant ....

Promisiuni incalcate la tot pasul imi sfasie inima, oameni ce promit marea cu sarea sau lucruri mici, vorbe ce te scot din hauri si te duc pe munti ca in sedunda doi, sa te arunce in hauri nebanuite, groaznice ... Promit si nu ma tin de promisiune, uit sau ... efectiv nu mai pot sa duc la indeplinire ce am promis .... am adus sperante false in inima cuiva ... O vorba sau cateva pot face pe cineva fericit ca in secunda doi sa spun contrariul si sa-l debusolez complet ...
Imi vad urma pasilor prin haurile nebanuite, prin gropile abisale, prin mlastinile ce si-ar fi dorit sa ma inghita ... imi amintesc noptile planse amarnic din cauza promisiunilor ce s-au dovedit a fi vorbe in vant ... transformandu-ma intr-un soi de stana de piatra rece ...
Cu disperare am strigat: "Doamne, unde esti? Acum cand sunt franta, zdrente, cand m-am spart ca un vas de sticla si-s numai cioburi, unde esti? Acum cand durerea musca amarnic, lacrimile par a fi izvor nesecat ... nu esti aici ... Pana si Tu ai plecat?"
Ii promiti lui Avraam, Isaac, Iacov, Moise, Iosua, Ghedeon, David  .... si la toata pleiada de eroi ca esti cu ei, ca Iti tii promisiunea si mai mult de atat, le-ai spus ce va fi cu ei inainte ca lucrurile sa se intample .... dar cu mine?
"Adu-Ti aminte de fagaduinta data robului Tau, in care m-ai facut sa-mi pun nadejdea!" Psalmul 119:49
Stiu ce promisiune mi-ai facut si mai stiu ca o reinnoiesti din cand in cand, in special cand parca devin amnezica ... Stiu ca esti cu mine si cand tresc prin haurile cele mai nebune, esti cu mine cand durerea ma sfasie amarnic. Esti cu mine ... cand lacrimile uita sa se opreasca iar inima e inebunita de durere si groaza,  .... Esti cu mine cand tradarea celorlalti vrea sa ma faca stana de piatra iar unii m-ar vrea la doi metri sub pamant, cand nu vad nici o scapare, salvare, ajutor ...
Am testat, verificat, probat, vazut si simtit pe propria piele ca esti singurul care nu-ti iei cuvantul inapoi, care nu Iti retragi promisiunile si chiar de eu uit de ele, Tu le duci la indeplinire.
Promisiunile Tale sunt provocatoare .... la schimbare in atitudine, dragoste, iertare, credinta, incredere, libertate .... ai o multitudine nebanuita de modalitati prin care Iti arati credinciosia, dragostea, bunatatea si mereu ma surprinzi .... pentru ca stana de piatra are nevoie de timp pentru a se depietrifica ....
imagine preluata de pe http://www.flickr.com/

8 comentarii:

Gabriela Gabu spunea...

iti multumesc pentru postarile tale.. insemn mult pentru mine. Fii binecuvantata!

cella spunea...

Buna Gabriela,
sunt framantari, intrebari ... unele au raspuns, unele inca nu ...
Si tu sa ai un weekend de poveste;)

corina spunea...

Cella draga sa nu uitam ca lumea e inselatoare.Azi zice ceva iar maine a uitat ce a promis asta cred ca se intampla pe tot pamantul si in toate colturile chiar si acolo unde nu te astepti.Iti doresc un sfarsit de saptamana luminos si cu bucurie!

cella spunea...

Corina,
de multe inghit cu greu si fac ceea ce am promis ... si vreau ca DA al meu sa fie DA si NU sa fie NU.
Un weekend de poveste si tie!

Tora ! Tora ! Tora ! spunea...

Ca de fiecare dată, și la această postare, vei culege rodul.
O seară frumoasă!

kis spunea...

in ultimul secol stiinta a evoluat cat in toate celelalte la un loc,dar ce este un paradox pt. mine ca pana acum un secol o afacere intre persoane era doar verbala, cuvantul fiecaruia era lege,dar intre timp au aparut avocatii,judecatorii executorii etc.

fii binecuvantata!

cella spunea...

Tora draga .. mi-era dor de tine. Pe unde haladui?

cella spunea...

Kis, pai nu trebuie sa ia si ei niste bani?
Har si un weekend de poveste ;)