duminică, 5 septembrie 2010

pandemie de ... dragoste

Aud de razboaie, de atentate, de jafuri, crime, oribilitati la tot pasul. Mi se spune ca lumea e mai reala decat pot eu sa concep si ... trebuie sa cred asta. M-au pus pe ganduri moravienii cu dragostea lor pentru Hristos si pentru oameni. Efectiv au contaminat pe cei din jur cu dragoste. Unii s-au lasat contaminati cu lepra pentru a ajunge sa slujeasca leprosii, sa ii iubeasca, sa le spuna despre dragostea lui Isus. Altii s-au lasat vanduti ca sclavi pentru a ajunge in coloniile de sclavi. Prima data te intrebi: erau normali? Da, erau normali. Il iubeau pe Dumnezeu si asta se vedea nu numai pe verticala ci era evidenta pe orizontala.
Apostolul iubirii, adica cel ce a fost Fiul Tunetului, Ioan scrie in 1 Ioan 4:20-21 "Daca zice cineva: "Eu iubesc pe Dumnezeu", si uraste pe fratele sau, este un mincinos; caci, cine nu iubeste pe fratele sau, pe care-l vede, cum poate sa iubeasca pe Dumnezeu, pe care nu-L vede? Si aceasta este porunca pe care o avem de la El: cine iubeste pe Dumnezeu iubeste si pe fratele sau. "
Ma pot scoate repede ca iubesc si spun: nu dau in cap la nimeni, nu fac aia, nu zic aia, bla bla bla ... Dar, cand iese din camera sau incapere cineva ce nu prea mi-i drag, zic ceva de dulce? Il desfiintez, barfesc? Si, barfa e alba si neagra cica. Cand ochii imi arunca fulgere de manie, atunci iubesc? Si lista e lunga ...
Cum ar fi daca s-ar anunta o pandemie de dragoste. Nu vorbesc de sex ci de dragoste. Cand vezi pe cineva pe strada sa il saluti, sa ii urezi o zi buna. Sa dai locul cuiva in autobuz, tren, tramvai. Sa iei sacosa unei persoane in varsta si nu sa fugi cu ea ci sa i-o duci acasa. Sa cumperi o floare unei persoane triste ce trece pe langa tine. Sa dai o bomboana unui copil caruia i se scurg ochii langa raftul cu bomboane. Sa dai o imbratisare cuiva pierdut in ganduri? Sa dai o pereche de papuci cuiva ce n-are. Sa cumperi o prajitura unui om cu inima trista. Sa suni efectiv pe cineva si sa ii spui ca iti era dor si ca numai atat voiai: sa te salut si sa te aud.
Cum pot sa spun ca iubesc pe Dumnezeu, daca dragostea mea pentru cei din jur nu se vede? Vreau azi sa ma las contaminata cu dragoste si sa o fac contagioasa. Se mai prinde cineva?
Aaah, Laura azi ai 9 luni de la nunta!!!! Sarbatorim?

20 de comentarii:

Rodica Botan spunea...

Se prinde Cella...se prinde...Sa dea Domnul cit mai multi sa se prinda in hora asta a dragostei.

cella spunea...

Deci avem suspecti si in America;))

denisia spunea...

Ma prind si eu...
ma pregatesc de mers la biserica... cand vin mai comentez ceva...

cella spunea...

Si in Bistrita avem suspecti de pandemie ;))

Anonim spunea...

cind vezi ura in familia ta, cu greu mai crezi in dragoste din parte altora.

cella spunea...

Anonim,
te provoc azi sa spargi zidul;).
Nu ai tu putere sa faci asta insa ... poti sa o ceri;). Daca ai nevoie de ajutor in a-l cere, da un semn si te ajutam in rugaciune.
Ce zici?

Anonim spunea...

E pandemie si in Basarabia ;)

cella spunea...

Foarte bine;))

Anonim spunea...

cind se instaleaza ura si gelozia intr-o familie, cu greu se mai poate sparge zidul. Vad un zid asa de gros si mare, asa ca vad doresc succes.

cella spunea...

Anonim,
nuuuuuu .... te rog, nuuuuuu

Anonim spunea...

Ce vreti sa spune-ti?

cella spunea...

Pai, vrem sa fim cu tine incurajandu-te sa sprgi zidul de ura si gelozie;)
Habar nu am cine esti sau sunteti, nici nu stiu cum sa ma adresez :D
Insa, cred ca dragostea INVINGE. si stii de ce?
Tatal meu, adica Dumnezeu e DRAGOSTE si daca El e de partea mea, cine poate sa imi stea impotriva?

Anonim spunea...

vorbiti frumos, era bine daca auzeam si eu asa ceva in familia mea zis ;crestina;. Dar in schimb au crescut ura si gelozia. Oricum, m-ati incurajat deja. Vad intreb daca pute-ti sa-mi dati o explicatie : cu citiva ani in urma mi-a ajuns la urechi vorba ca o sora de-a mea nu poate sa ma sufere. Ce raspuns aveti?

cella spunea...

Sa fie sanatoasa ;)).
Nu iti fa griji ca am si eu de astia insa am decis sa nu ma mai strofoc atata sa castig dragostea oamenilor. Oricum nu ii impac pe toti.
Ce e important? Isus ma iubeste asa cum sunt si stie cat de tare sufar cand aud prostii de astea. Si toate astea ma duc intr-o stare de nu pot sa mai simt nici un soi de dragoste, nici pe a Lui.
Nu te iubeste sora ta, las-o in pace. Da-i pace.
Tu crezi ca Isus te iubeste? Il lasi sa iti arate asta?
Te provoc sa il lasi sa te iubeasca.
Si te rog sa imi spui Cella (nu sunt batrana :D ) si habar nu am cine esti insa asa ti-as da un hug (esti de undeva din Sacramento dupa cate am vazut eu). Si daca ma provoci si imi spui numele tau, pot aranja sa vina cineva din partea mea sa ti-l si dea (vreo cativa de cineva;)) )

Anonim spunea...

Ati reusit sa ma incuraja-ti. Vad ca e bine cind spui la altii, Prin ceea ce ati spus mi-ati deschis ochii sa vad lucrurile altfel.

cella spunea...

Ma bucur ca te-am incurajat si ... mai da semne se viata ca ... de asta ne-a pus Domnul unii langa altii, ca sa ne incurajam, sa ne ridicam ;)

denisia spunea...

Vad ca astazi tare vorbareata ai fost...

cella spunea...

Am vazut si eu asta:D

mitica spunea...

prima vizita -prima impresie.
E frumos si util ce se poate citi aici-
Slavit sa fie Domnul!

cella spunea...

Multumesc Mitica, te mai astept;)