vineri, 17 septembrie 2010

Chiapas, Mexico si International Day of Prayer

Ca sa nu uit ca nu mi-e mie cel mai rau si  mai greu, prefer sa urmaresc documentare la care mi  se face pielea ca la gaina si, asa ma prinde-o multumire ... Sunt mofturoasa la mancare si asta de cand ma stiu insa am vazut un documentar din Peru, tocmai din jungla. Vreo doua doamne aveau musafiri si aveau un soi de farfurie-platou pus pe-o rogojina. Pareau gogosi insa cand au focalizat pe ce era in farfurie .... am zis ca vomit si sufletul din mine ... erau niste viermi albi grasi (ca omizile alea mari si colorate) si vii, ce sa vorbesc de igiena, educatie, cultura ....
Azi am primit de la Open Door un mesaj cu utimele noutati si adineauri am urmarit un reportaj din Chiapas, Mexico si (stiu ca sunt unii ce se enerveaza cand pun filmulete in engleza sau alte limbi iar ei nu inteleg ce se spune in ele) un grup de barbati mergeau sa omoare un barbat crestin, desi oficial in Mexico este libertate religioasa. Povestesc ca a venit ceva mare de peste doi metri, i-a trantit jos si ... armele nu le foloseau la nimic ...
Multi din ei, povestesc ca au scapat de moarte pentru ca efectiv cei ce venisera sa ii omoare nu au putut sa o  faca, oricat s-au straduit.


Sunt tentata sa ma consolozez cu ideea ca nu ii pot ajuta si nu prea are rost sa ma rog pentru ca sunt departe, nu ii stiu, n-o sa aflu detalii mai departe. Insa, cei inchisi pentru credinta lor povestesc cum rugaciunile noastre inaltate pentru ei, fac minunile sa se declanseze ...
Open Doors, in 14 noiembrie 2010 organizeaza si provoaca o zi de rugaciune pentru intreaga lume. Vreau sa ma alatur lor si chiar de nu sunt acolo vreau sa fiu parte la minuni ... povestea lor o voi si in cer, cu toate detaliile.

Niciun comentariu: