sâmbătă, 25 septembrie 2010

tinerete fara batranete ...

Un medic a iesit la plimbare si a vazut o babuta stand pe o banca fumand o tigara. Medicul i-a spus:
"E imposibil sa nu observ fericirea de pe chipul dumneavoasta. Care este secretul dvs? “
Ea ii raspunse: “Sunt profesoara, nu ma culc pana la 2 noaptea, timp in care concep situatii didactice si fac programe scolare, ma trezesc pe la 6 dimineata ca sa ajung la timp la serviciu. Nu fac sport, nu ma distrez si nici nu am viata sociala. La sfarsit de sapamana lucrez intruna revizuind noi strategii de invatare pentru elevii mei, evaluari, elaborez material didactic, si daca e sarbatoare, de asemenea , nu iau micul dejun, pranzul si nici cina pentru ca nu am timp. Sunt mereu stresata din cauza reformelor din invatamant, termenelor de predare a documentatiei si a vizitelor inspectorilor.
Medicul i-a raspuns:
“E extraordinar! Nu pot sa cred. Ce varsta aveti??”
34, ii raspunse babuta

Daca cunosti vreo profa… trimite-i link-ul.

imagine primita pe e-mail.

5 comentarii:

A.Dama spunea...

Am primit si eu, Cella. Am si dat mai departe.
Dar am trecut de 34.
Si nu se confirma. :))))

cella spunea...

Clar ca nu se confirma insa un zambet asa larg tot aduce pe chip ;))

Roxana spunea...

:))) f tare

am si eu o rugaminte la cititorii acestui blog, daca se poate. vizitati linkul de mai jos, si completati chestionarul.. imi trebuie pt facultate (sper ca ati avut si voi de-astea pe cap si stiti cum e)

va foarte multumesc, zi faina!!

http://www.esurveyspro.com/Survey.aspx?id=006bc130-7dcb-453f-8858-5ea586538ec6

Tasha spunea...

Cella,problemele cotidiene se pare ca inbatrinesc oamenii inainte de vreme!

cella spunea...

Tasha am observat si eu asta ... insa cred ca o inima plina de dragoste de la Tata si credinta ca El e in control ne ajuta sa mergem mai departe, oricare ar fi problemele.