joi, 16 septembrie 2010

nimicuri pretioase - Alice Cooper

Aseara am fost in vizita la o doamna foarte talentata la desen si pictura pe care o stiu de multa vreme. Cand incepe sa vorbeasca de tablouri, de culori ... incep sa ii sclipeasca ochiii, fata i se lumineaza ... deja e in alte sfere ...
Si eu am invatat niste secrete pentru desene de la ea. Dar aseara imi arata tablourile ce le prezentase in propria expozitie si acum le avea din nou acasa. Fiecare avea povestea lui ... aici eram acasa in curte, aici eram intr-o stare nu foarte vesela. Insa nu foloseste numai uleiuri ci si materiale pe care le imbina de ramai cu gura cascata ...
Ia uite la asta, am folosit voalul de mireasa al mamei si mileuri de pe acea vreme ... in asta sunt seminte, bucati de piele, de matase, .... aici am folosit petale de trandafiri si diverse frunze ... Materialele pe care unii le considera nefolositoare si le arunca, eu le strang si le refolosesc ... Ramele vechi poti fi slefuite, vopsite si nu neaparat refolosite ca rame, insa poti face diverse aranjamente ... Bucati de materiale, de piele, flori uscate ce par a-si fi pierdut farmecul pot fi folosite in combinatii si aranjamente sau tablouri ...
Vede un lucru caruia eu nu ii dau nici o importanta si ea face din acesta ceva frumos, folositor ...
La fel face si Dumnezeu cu noi. Ne uitam unii la altii si ne pretuim: de nimic, vai de steaua lui, degeaba face umbra pamantului, pierde vara, rusinea familiei, oaia neagra sau alte etichete lipite bine. Si, vine Hristos, se atinge de noi si ... etichete incep sa cada ... auzi de betivi vindecati, de oameni imorali ce si-au schimbat viata total, puscariasi cu viata schimbata, drogati vindecati ce lucreaza in centrele de reabilitare a drogatilor, foste prostituate ce sunt dedicate in salvarea celor ce par fara nici o salvare, bolnavi SIDA ce sunt implicati in campanii anti SIDA. Nu iti vine sa crezi ca au astfel de istorii, ca pana acum asa au trait ... ca din oameni de nimic au ajuns de folos, au ajuns oameni de valoare ...
Un exemplu il am in Alice Cooper, faimosul cantautor de muzica rock, i se mai spunea si cosmarul parintilor de adolescenti ... nici macar nu am putut viziona vreun videoclip cu el, nici asculta muzica lui insa am gasit un interviu dat pentru The Harvest Show si surprize, surprize ....

3 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Alice Cooper. este fiul unei familii credincioase.El din nefericire a apucat pe alt drum...

cella spunea...

Se pare ca nu ...

Tafnat_Paeneah spunea...

Mi se întâmplă foarte rar
Un zâmbet şters să mai schiţez,
Mi se întâmplă mie, dar,
Mai mult nu pot să-mi imaginez.
Nici nu pot să râd voios,
Nu am puterea să o fac,
Din când în când zâmbesc frumos,
Şi mi-e de ajuns un singur nume
Izvorul vieţii a-l umplea.
Mai sunt mulţi care-mi sunt aproape
Şi unii chiar mă înţeleg,
Dar numai tu ai fost tot ce se poate
Chema mai bun, mai înţelept.
Eu mă gândesc mereu la tine,
Tu eşti mereu doar lângă mine...
Tu eşti ...Isus comoara mea!