miercuri, 16 martie 2011

e greu dar am sa ma duc ACASA

Cutremur in Japonia, tsunami tot acolo, oameni morti cu zecile de mii tot acolo, persecutii in Burma, Afganistan, Pakistan, China, Koreea de Nord, Iran, in Africa, razboi in Libia si in alte state, criza economica in Europa de est, val de trezire spirituala in Brazilia. Cam astea sunt stirile ce sunt acum. Panica a cuprins oamenii, daca explodeaza in Japonia reactoarele ce se va intampla? Vine sfarsitul? Asa in halul asta?
Povestea cineva ca a vazut sambata  sau duminica filmul 2012 dupa ce urmarise reportajele despre Japonia de la stiri. Ceea ce pare ireal in filmul 2012 cand a fost turnat, acum era real in reportajele transmise din Japonia.
Dar la ce sunt chemata eu ca si crestina sa fac? Sa stau cu mainile in san si sa astept? 
In Pakistan, la data de  2 martie 2011, Ministrul Afacerilor Minoritatilor, Shahbaz Bhatti a fost impuscat pentru ca si-a declarat public credinta 
http://www.persecution.tv/video?task=videodirectlink&id=517
Chiar asa! Cati dintre noi am mancat nisip? Da, da ... nisip. Am gasit povestea unei femei din Koreea de Nord ce stie gustul nisipului ... si nu numai ...

Am vazut ultimele reportaje din Japonia si oamenii intra in colaps mental si emotional pentru ca nu isi exprima sentimentele. Stau cuminti si tacuti la rand sau pe strada ... Acum vreo doua zile le admiram tacerea si felul in care isi purtau durerea. Astazi insa ... imi place ca sunt romanca. 
In mijlocul durerii, necazului, tragediei, cotidianului unde imi e nadejdea? In cine? La cine? 
Mi-am pus nadejdea in Christos. Stiu ca nimeni si nimic nu ma smulge din mana Lui. Orice ar veni peste mine, ma bazez pe promisiunea Lui ca ma va duce ACASA!

Niciun comentariu: