duminică, 13 martie 2011

multumesc, multumesc, multumesc!

Ce cere de la mine Domnul in ziua de odihna? Unii tin Sabatul vineri (in tarile musulmane), unii sambata, uniii duminica. Indiferent de ziua ce o am de odihna, ce cere Domnul de la mine? Sa aduc jertfe de multumire? Nu imi cere sa sacrific anumimale, Christos a implinit legea si ceremonialul ce tinea de sacrificii. Pot aduce jertfa mea de multumire, darul meu de multumire oriunde as fi: acasa, spital, hotel, in vizita, in strainatate.
Pentru ce sa multumesc?
Dupa doua saptamani de stres, mama a fost operata si e bine. Multumesc pentru rugaciunile ascultate pentru ea, pentru mine, pentru familia noastra, pentru medici si personalul medical.
Multumesc pentru ca iarna isi strange bagajul si pleaca. 
Multumesc ca primavara vine, aducand cu ea caldura, soarele ce ne va incalzi si apoi ... frumusete de flori. 
Multumesc pentru painea cea de toate zilele, pentru servici, pentru colegii de la lucru.
Multumesc pentru prietenii ce ii simt aproape.
Multumesc pentru biserica unde sunt.
Multumesc pentru darurile ce le am.
Multumesc pentru ca am ce imbraca, incalta. Dar ca sa ma pot imbraca si incalta, multumesc ca pot merge, ma pot ridica si le pot folosi.
Multumesc pentru ca vad, aud, simt, am gust ... simturile nu si-au luat concediu ...
Multumesc pentru oamenii bandaje de dragoste asezati langa mine cand imi vine sa urlu la luna si nu numai.
Multumesc si pentru cei ce sunt ca un smirghel care sa ma fetuiasca ....
Multumesc pentru ca prin Christos am frati si surori oriunde in lumea asta.
Multumesc pentru Duhul Sfant care ma ajuta sa inteleg ce spune Isus, ce inseamna ce spune El, ce vrea Dumnezeu sa fac. 
Multumesc pentru darul credintei. 
Multumesc pentru ca mi-ai deschis ochii si am inteles jertfa de pe Calvar, pentru cine a curs sangele Lui Christos si cat de mult ma iubeste Tata.
Multumesc pentru ca imi vorbesti mie, pe intelesul meu.
Multumesc pentru libertarea din tara noastra.
Multumesc pentru conducatorii tarii noastre.
Multumesc pentru vremurile ce le ingadui in viata mea.
Multumesc si pentru ca aduci boala in viata mea sau a celor de langa mine ca sa constientizez cat de trecatoare sunt si sa imi doresc si mai mult sa vin ACASA.
Multumesc ca ma asculti, iubesti, rasfeti, certi, mustri.
Multumesc pentru statutul ce il am de fiica a Ta.
Multumesc Isuse pentru moartea Ta. Fara ea nu exista o cale de salvare pentru mine.
Multumesc Tata ca prin Christos ma vezi fara pata.
Multumesc Duhule Sfant ca ma ajuti sa vad toate astea si ma inveti despre Tata si imi povestesti despre El si despre Christos.
Multumesc, multumesc, multumesc.

6 comentarii:

AICISIACUMACOLOCURAND spunea...

Acum sa faci un pas mai departe si incepe cu Lauda I-ti trimit pe email o carte mica :,,In Lauda este o Dinamita''.Dupa ce o citesti poti sa o trimiti la cine vrei caci nu are copy right! Mi-a tradus-o o prietena si din cate stiu nicodata nu s-a tiparit acesta traducere si nici alta,daca ar fi fost facuta de altcineva. Psalmii 117
1. Laudati pe Domnul, toate neamurile, laudati-L, toate popoarele!
2. Caci mare este bunatatea Lui fata de noi, si credinciosia Lui tine in veci. Laudati pe Domnul!
http://www.ebible.ro/biblia/romana/cornilescu/psalmi/117/

vorbeşte peste veacuri spunea...

multumesc Cella pt inima ta <3
inima mea te imbratiseaza cu multa dragoste >:D<

cella spunea...

Virginia ... astept carteaaaa ;)

cella spunea...

Ram multumesc de imbratisareeeee. Esti o scumpaaaaa!

Monna Albu (Novacescu) spunea...

Da,Cella ...dam Slava Domnului pentru ca intr-adevar.. avem mii de motive pentru care sa ii multumim.

cella spunea...

Mona, dupa ce l-am scris am realizat ca mai am mii si mii de motive insa ... le-am spus si in viu grai, unele nu le pot scrie aici ;) ... dar am miliarde de motive de multumire.
O saptamana de poveste Mona!