vineri, 25 martie 2011

mi-am luat ... piscinaaaaaa!!!!
















Infinity falls 

9 comentarii:

Anonim spunea...

Ma ofer sa ma gazduiti cate o luna in fiecare casa :) nu cer nimic la schimb. Putem incepe cu Mexico?

cella spunea...

Lora, e ok.
Cum le am asa imaginar, tot asa imaginar te gazduiesc si pe tine =)).
Sa nu faci zgomot mult, da? =))

elena marin-alexe spunea...

Pai astea sunt si ale mele, asa ca ce facem, cum le impartim?

Anonim spunea...

cam mare plictiseala... ce zici de ceva oaspeti pe acolo?

Lori's page spunea...

Ma inscriu si eu, pot petrece cite o saptamina la fiecare, pleeeaassee!!! ;-)

cella spunea...

Elena, care o vrei?

cella spunea...

Da, copila ... te tot astept insa nu stiu ce-i cu tine ;))

cella spunea...

Loriiiiii hai!
Aduci o cafea buna? Sau .. cu ce gasesc eu pe aici? ;))

LeeDee P. spunea...

Cella, m-am vânturat mult pe aici ( adică, pe pagina ta - a nu se înțelege altceva :D ), am si imprumutat o piscina... si m-ai convins: chiar crezi in MINUNI!