miercuri, 9 martie 2011

Duhul Tau cel bun ma va duce pe pamant drept

"Doamne asculta rugaciunea mea, auzi cerea mea in credinta Ta! Raspunde-mi in dreptatea Ta! Si nu veni la judecata cu robul Tau! Caci n-ar fi dreapta inaintea Ta nici o fiinta.
Si s-a mahnit in mine duhul meu, in mine uimita este inima mea. Imi amintesc de zilele de la inceput, cugetat-am in toate fapturile Tale, la lucrarile mainilor Tale ma gandesc.
Intins-am mana mea catre Tine, sufletul meu, e ca pamantul insetat catre Tine. - Selah.
Grabeste-Te a-mi raspunde, Doamne! striga sufletul meu, nu ascunde Fata Ta de la mine, ca sa nu ma aseman cu cei ce se pogoara in groapa.
Fa-ma sa aud dis-de-dimineata mila Ta!
Caci in Tine m`am incredintat, am cunoscut calea aceasta pe care voi merge caci Tie ridicat-am sufletul meu,
In Tine m-am adapostit.
Invata-ma a face dupa voia Ta!
Caci Tu Dumnezeul meu esti, Duhul Tau cel bun ma va duce pe pamant drept.
Pentru Numele Tau, Doamne, reinviaza-ma!
Prin dreptatea Ta, scoate din necaz sufletul meu." Psalmul 143 (Psaltirea lui David - Contesa Calomira de Cimara - 1922)

2 comentarii:

denisia spunea...

sunt aici... alaturi de tine... am sa vin in vizita mereu...

cella spunea...

mersi copila ;)