miercuri, 9 martie 2011

mama mea 2 ...

Abia am revenit de la spital am zis sa scriu un update.
Am ajuns la spital si cand am intrat pe usa ii scoteau masca. Mama a inceput sa vorbeasca. Bineinteles ca tot de shotii se tine si o provoaca pe doamna cu care e in salon sa rada de numa. Am pus-o sa faca calcule, sa isi aminteasca lucruri si a trecut testul cu bine.
Despre ce au extirpat mi s-a spus ca era numai un lipom si atat. Oricum a fost trimis la analize insa deocamdata e bine.
Mama va multumeste la toti pentru rugaciunile inaltate pentru ea si daca ieri era agitata de numa, astazi dimineata era bine, inainte de operatie era destul de calma. Acum am lasat-o fericita ca Dumnezeu a fost cu ea acolo, ca rugaciunile au fost ascultate si acum se roaga pentru fiecare din voi sa fiti binecuvantati.
Si eu va multumesc muuuuuult de tot. O data in plus am simtit ce inseamna sa fii inconjurat de ziduri de rugaciune. Situatia e la fel de grea insa sufletul nu intra in disperare pentru ca ingerii vazuti si nevazuti sunt trimisi de Domnul ostirilor sa lucreze cu noi si pentru noi.
Am un Tata extraordinar!
imagine primita pe e-mail

12 comentarii:

Anikó spunea...

Slavit sa fie Domnul,ca mamica ta e bine si ne rugam ca rezultatele analizei sa fie bune.
Da adevarat ca avem un TATA minunat,care are grija imparte de copii Lui.

Unknown spunea...

Si eu ii doresc mamei tale sanatate de la Domnul, iar tie puterea de a-i fi alaturi!

kis spunea...

pe cand eram in state am vazut un afis frumos care in romana ar fi asa: Isus te iubeste ,dar eu sant favoritul LUI.
eu cred ca a fi favorit este direct proportional cu relatia personala cu EL .
fiti binecuvantate!

denisia spunea...

Acum am intrat si eu in casa si repede am venit, am stiut eu ca ne dai vesti bune... ma bucur din inima pentru voi.

cella spunea...

Aniko, multumesc asa de mult ....

cella spunea...

Dem, cand i-am spus ca foarte multi oameni se roaga pentru ea, oameni pe care ea nu ii cunoaste, mi-a zis: stiu, am simtit asta. Le multumesc la toti.
Maine insa o sa ii mai spun ;)
Multumesc frumos.

cella spunea...

Kis,
am o prietena care rade de mine si imi zice ca eu ma alint in relatia cu Domnul sau altfel spus, sunt alintata Lui.
Ma simt binecuvantata, iubita, alintata, fiica favorita ;)
Multumesc pentru sustinere.

cella spunea...

Denisia imediat ce am ajuns la computer am scris vestea buna ca e bine.
Am vorbit mai inainte cu ea si isi revenise complet de la anestezie, avea chef de vorba ... si i-am zis ca ma duc sa ma culc ca-s franta de oboseala.
Mi-a zis sa ma duc sa ma culc, ca m-a vazut ca-s franta de oboseala si stres si sa ma culc fara griji.
Multumesc din toata inima copila.

Oana spunea...

Sănătate multă, multă...
Cu drag.

dana iancu spunea...

cela , ma bucur mult ca tanti Rodica se simte bine . nu am stiut ca e in spital.ma rog ca Dumnezeu sa ii dea sanatate si sa o ajute sa se refaca repede.transmite-i salutari din partea mea si spune-i c aabia astept sa ne vedem in august.(dana iancu)

cella spunea...

Multumesc frumos Oana ;). Dupa un somn bun viata are alta culoare ;)).

cella spunea...

Wow Dana! Am sa ii spun si va fi incantata sa auda salutari de la tine.
Multumesc frumos pentru rugaciuni si daca Domnul ne da viata, in august o sa iti multumeasca personal.