sâmbătă, 26 martie 2011

e timpul ...

Traiesc in Romania si dincolo de situatia financiara in care ne scaldam vreau sa multumesc Domnului pentru pacea din tara, libertarea de exprimare, libertarea religioasa. Ma trezesc murmurand, carcotind, sporind in nemultumire pentru ca ignor situatia altora. Cineva imi reprosa ca doar n-am sa nu ma bucur de ceea ce am si sa sper la mai mult pentru ca altii o duc greu de tot. Dar unii din acei altii sunt fratii mei, sunt ca si mine copii ai Tatii. Sunt crestinii persecutati.
Unii de uita lung la mine cand aud ca eu vorbesc despre crestini persecutati si ma intreaba daca am vazut vreun film documentar. Le explic ca da, am vazut filmulete despre crestinii zilelor noastre, persecutii de ieri si de azi.
Mi-am propus sa deschid ochii, sa-mi inalt fruntea dincolo de cercul meu marunt si stramt, sa-mi deschid inima fata de semenii mei si sa ma rog pentru ei, pentru crestinii ce acum sufera. Unii, in Nigeria spre exemplu sunt arsi de vii. Si nu asa unul si cateva zeci odata. In Koreea de Nord se moare de foame in lagarele de concentrare. In China situatia e la fel.
Am incercat sa gasesc o fotografie cu harta tarilor pesecutate si am ramas socata.
Fotografie preluata de pe http://www.releaseinternational.org
Tot ce e cu rosu inseamna teritoriu unde crestinii sunt persecutati. Din punctul meu de vedere ... cam vad rosu in fata ochilor. Voi nu?
Ultimele stiri sunt despre Nigeria, Turcia, Koreea de Nord, China, Eritrea, Etiopia, India, Pakistan, Iran, Irak, Egypt, Indonezia, Somalia, Uzbekistan, Sudan, Bangladesh, Arabia Saudita, Israel, Malaiezia, Libia, Laos, Honduras, Kenia, Cuba, Vietnam, Afganistan, Azerbaijan, Turkmenistan, Uzbekistan, Tajikistan, Kahastan, Kyrgystan si altele.
Stiu ca nu toata lumea stie limba engleza si eu gasesc foarte multe informatii pe:
http://www.christianpersecution.info
http://www.persecutionblog.com/
http://www.persecution.net
http://www.releaseinternational.org
dar avem http://stiricrestine.ro in limba romana.
Va provoc sa ridicam mainile spre cer si sa cerem protectie, mangaiere, minuni, hrana, apa, medicamente, ingeri salvatori pentru cei ce acum isi vad parintii, fratii, copiii, arsi de vii, sotiile si / sau fetele violate, in fata lor si obligati sa vada "spectacolul" ciopartirii rudelor, prietenilor lor, batuti de sa nu mai fie loc care sa nu fie vanat, tinuti in lanturi, infomatati, torturati inimaginabil ....
De multe ori ma gandesc ca ... eh, ma rog numai eu si la ce ajuta? Habar nu am ce impact are o singura rugaciune inaltata, habar nu am ce armate de ingeri sunt in miscare ... doar pentru ca nu ii vad, asta nu inseamna ca Dumnezeu e surd, mut, orb.
Acum un an dupa ce am postat informatiile despre Nigeria am fost sunata din Nigeria, numai ca pana am ajuns la telefon ... se oprise. E clar ca suntem intr-un razboi spiritual. Din dragoste pentru Christos care m-a scos din iad vreau sa imi las inima deschisa pentru cei ce acum sufera si sa ma rog pentru ei.
Tu ce vei face?

11 comentarii:

Monna Albu (Novacescu) spunea...

Dumnezeu sa te binecuvinteze pentru acest articol.
Da...au mare nevoie de sustinere..noi de aici este singurul lucru pe care il putem face ...SA NE RUGAM...si in acelasi timp sa ii multumim ca traim inca VREMURI DE HAR.
Fii binecuvantata !!!!!

Lora spunea...

Mai mult decat tragica situatia crestinilor din tarile musulmane! Ma cuprind groaza si panica, regretul... Ma straduiesc sa nu ma blochez in aceste sentimente si sa fac ceva mai mult. Dar in afara de rugaciune ce se mai poate face?! O sa spuneti: "rugaciunea nu e putin lucru." Nu vreau sa fiu ipocrita si voi spune ca niste rezultate de pe urma rugaciunilor ar fi binevenite. Poate ca nu exista unitate si o coordonare a rugaciunii, poate ca suntem fiecare prea cufundati in propria "liniste", in confort, in comoditate si de aceea rugaciunile noastre raman de multe ori fara raspuns. Ma intreb ce parte de vina am avea fiecare din pricina nepasarii. Liderii crestini isi consuma energia si timpul cu micro-ineptii de ordin hermeneutic in asa fel incat alte sarcini si atributiuni precum facutul de fapte bune si cercetarea problemelor adevarate raman neimplinite.

elena marin-alexe spunea...

Inca mai avem motive suficiente de multumire, pentru situatia din tara. Sa+i multumim cum se cuvine Lui!
O duminica plina de har si pace iti doresc scumpa mea!

cella spunea...

Monna,
acum m-am intors dintr-o fulgeratoare vizita de follow up sau ... nu stiu cum sa ii spun.
Toata echipa cu care am fost in masina am ajuns la aceeasi concluzie: pana nu ne lasa schimbati de Christos si de Duhul Sfant suntem doar niste chinvale zanganitoare ...

cella spunea...

Elena,
multumesc Domnului ca s-a gandit la Romania ca tara natala si nu la alta tara ;)
Multumesc cu intarziere de urare ;).
Abia am ajuns acasa :D

cella spunea...

Lora a comentat ceva si nu stiu de ce nu a aparut, insa ... remediez eu acum situatia ;)
Mai mult decat tragica situatia crestinilor din tarile musulmane! Ma cuprind groaza si panica, regretul... Ma straduiesc sa nu ma blochez in aceste sentimente si sa fac ceva mai mult. Dar in afara de rugaciune ce se mai poate face?! O sa spuneti: "rugaciunea nu e putin lucru." Nu vreau sa fiu ipocrita si voi spune ca niste rezultate de pe urma rugaciunilor ar fi binevenite. Poate ca nu exista unitate si o coordonare a rugaciunii, poate ca suntem fiecare prea cufundati in propria "liniste", in confort, in comoditate si de aceea rugaciunile noastre raman de multe ori fara raspuns. Ma intreb ce parte de vina am avea fiecare din pricina nepasarii. Liderii crestini isi consuma energia si timpul cu micro-ineptii de ordin hermeneutic in asa fel incat alte sarcini si atributiuni precum facutul de fapte bune si cercetarea problemelor adevarate raman neimplinite.

cella spunea...

Lora,
am decis sa nu ma mai uit la altii ca ma ia cu nervi :d, ma uit la mine si ma ia cu groaza asa ca ma uit la Christos ca sa am speranta.
Da, e usor de spus ca o rugaciune nu ajuta insa ... eu nu vad in ansamblu lucrurile ci doar cercul meu ingust si stramt ... rugaciunea mea face ingerii vizibili celor ce vor sa ucida, violeze, inlantuie crestinii din alte tari, situatii ...
Acu ceva vreme am postat o astfel de marturie si Open Doors are asemenea marturii.
Nu e in zadar ...

Duminici spunea...

:) e curioasa chestiunea, comentariu-fata morgana prima data vad. Aparuse imediat ce l-am scris, dar azi cand am venit sa vad daca mi-ai raspuns, devenise invizibil :) ma gandeam ca te-am suparat si l-ai sters. acum mi-am revenit.

cella spunea...

No way ;)
Am dat o raita prin imprejurimi, nu in Grecia ci mai sus un pic ;)) si de aia nu am scris nimic si abia acum am raspuns ;)

Lora spunea...

Daca ajungi in Grecia, in Atena, poate ma anunti. Mi-ar placea sa ne intalnim :)

cella spunea...

ok, deocamdata insa nici un plan ;)) pentru Grecia ...
Dar, poate vii tu in Romania ;)