marți, 8 martie 2011

mama mea ...

Am tot povestit de mama mea si acum tot despre ea vreau sa vorbesc. E internata in spital si maine va fi supusa unei interventii chirurgicale pentru extirparea unui lipom sau liposarcom (tumora maligna) ce i-a crescut pe mana dreapta. Vom sti sigur ce anume e acolo dupa operatie si dupa ce va veni rezultatul de la biopsie.
Mama a fost o luptatoare cat a trait tata si a incercat sa faca asta si dupa .... Tot timpul trebuia sa stie tot in amanunt ce am facut si de aici am avut noi doua multe de luptat pentru "independenta" si "suprematie".
Eram mai inainte cu ea pe holul spitalului asteptand sa vina doctorul ca sa vorbesc cu el si, mi-a reamintit ca trebuie sa ii spun tot ce a spus doctorul. I-am explicat ca am sa ii spun ....
"Da, da ... lasa ca stiu eu cum esti tu. Tu nu stii sa comunici. Esti mutulica. Tu nu spui tot. E drept ca cine stie multe moare." M-a pufnit rasul si i-am spus ca si-a dat singura raspunsul.
Doctorul mi-a spus ca nu imi poate da detalii foarte multe acum, trebuie sa aibe loc operatia. Deocamdata se asteapta sa nu fie ceva complicat si grav.
M-am dat mareata eu acolo ca-s tare si puternica ca sa o incurajez insa va rog sa va rugati pentru ea, pentru medici (am mers pe recomandari foarte bune), pentru noi ca si familie. Stiu si cred ca Tata o are in grija Lui atenta, ca si-a pus ingerii sa o sune si sa o incurajeze, ca nimic din viata ei si a mea nu ii este necunoscuta.

14 comentarii:

denisia spunea...

Cella... sunt cu gandul si inima alaturi de tine. Stiu cat te agiti, desi vrei sa pari puternica si curajoasa... ma rog din suflet cu toata puterea credintei mele, ca totul sa meaga bine.

cella spunea...

Denisia,
multumesc foarte frumos. Sa-ti rasplateasca Domnul dragostea ta pentru mine.

Tafnat_Paeneah spunea...

si alaturi de tine si -n ruga smeriti cerem îndurare spre a fi mântuiţi cu har de vindecare ptr iubita ta mamă si tie curaj sa fii luptătoare devotată în Cristos!

kis spunea...

Dumnezeu sa va ocroteasca familia, acum la ceas de incercare, si nu uita ca multe rugaciuni se inalta pentru cauza voastra!

Anikó spunea...

Si eu sint alaturi de tine in rugaciuni,si ma rog ca Dumnezeul nostru sa dea vindecare mamei tale,iar tie multa putere in aceasta incercare.

Miriam spunea...

Toti avem nevoie de un semn al primaverii, asa ca... da click apoi mergi cu mouse-ul oriunde pe pagina neagra si... vezi ce se intampla!!! Poti sa tragi mouse-ul pe pagina, e si mai bine!

Click AICI si urmeaza instructiunile de mai sus

ITI DORESC MULTI ANI SI MULTE FLORI ALE BUCURIEI!

cella spunea...

Multumesc dragii mei "parinti adoptivi" pentru sustinere, incurajare si dragoste.
Ma rog ca Domnul sa va rasplateasca tot ceea ce faceti voi pentru mine.

cella spunea...

Kis, multumesc foarte mult tie si celor care sunt langa tine si se roaga pentru familia mea.

cella spunea...

Aniko esti o scumpa. Multumesc Domnului pentru tine.

cella spunea...

Mariana multumesc frumos si o primavara de poveste sa ai!

Rodica Botan spunea...

Avem un Medic bun...El care ne-a intocmit rarunchii...El stie tot- spune-i mamei tale ca detaliile sint la El...si ca El a spus..."Nu te teme, ca Eu sint cu tine...nu te ingrijora caci Eu sint Dumnezeul yau...Euy te intaresc si tot Eu iti vin in ajutor...Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare"...
Ne rugam pentru voi. Domnul sa repare nu numai problemele alea fizice...dar sa reverse si un balsam al pacii peste voi...

cella spunea...

Am sa ii spun Rodica;). Multumesc frumos!

Anonim spunea...

Domnul Isus sa iti aduca mangaiere si incurajare! El sa o mangaie in mod deosebit pe mamica ta! sunteti in gandurile si rugaciunea mea! va imbratisez!
Cu drag, Dana

cella spunea...

Dana, multumesc ... am vorbit cu ea si deja e aproape gata sa intre in operatie ...
Tata are lucrurile in control.