vineri, 11 martie 2011

urgent motiv de rugaciune: cutremur si tsunami in Japonia


An 8.9-magnitude earthquake struck Japan's northeastern coast around 0546 GMT on Friday.
It caused a four-metre tsunami in the port city of Kamishi and its tremors shook buildings in the capital Tokyo, over 300 kilometres away.Now Taiwan has issued a tsunami warning.

Un cutremur cu magnitudinea de 8.9 a lovit coasta de nord-est a Japoniei în jurul 05.46GMT vineriA provocat un tsunami de patru metri în oraşul-port de Kamishi şi a zguduit clădirile în capitala Tokyo, la peste 300 km departare. Acum Taiwan a emis un avertisment de tsunami.









In unul din primele clipuri am crezut ca cine stie ce gunoaie a colectat apa. Dar gunoaiele sunt de fapt: masini, case, camioane si ... tot ce era in cale ....

6 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Deja am inceput sa ma rog cu sotul meu, pentru cei care trec prin clipe deznadajduite.
Sa ne unim si sa ne rugam Cella draga!

cella spunea...

Sunt fara cuvinte ... si mi se rupe inima gandindu-ma la ce e acolo ...
Doamne Tata, te rog ai mila de copii Tai.

kis spunea...

evenimentele din ultimul timp se succed cu o mare repeziciune de imi este greu sa pot sa le asez in marele puzzle al profetiilor,...sant ultimile minute!
fii binecuvantata!

cella spunea...

Ultimele minute siiiiii VINE DOMNUL!
Si tu sa fii binecuvantat!

Unknown spunea...

sa avem puterea sa strigam "vino Doamne isuse"!!!!!!!!!!!

cella spunea...

Ma alatur voua si din toata inima spun: Vino Doamne si ne ia ACASA!