miercuri, 2 martie 2011

cumparaturi buclucase!

Ieri m-am dus la Costco sa cumpar o punga mare de Purina (mincare pentru catelul meu ). Eram la rand sa platesc cind o femeie care statea la rand in spatele meu m-a intrebat daca am un caine…
M-am intrebat: dar ce crede ca am? Un elefant?
Fiindca sunt la pensie si nu prea am activitate, i-am spus ca … nu, nu am un ciine. Mancarea din sac e pentru o dieta pe care o incerc din nou. I-am mai zis ca … probabil n-ar trebui s-o fac pentru data trecuta am sfarsit-o prin spitale, dar ca oricum am slabit 50 de pounds. Asta inainte de a ma trezi la urgente cu tuburi cam prin toate orificiile posibile si patru in amandoua mainile. I-am mai spus ca este o dieta perfecta. Ca sa tii aceasta dieta, nu trebuie sa faci nimic altceva decit sa-ti umpli buzunarele cu biscuitii ciinelui. Si, simplu ...de tot, cind ti-e foame maninci unul sau doi biscuiti. Mancarea este completa din punct de vedere nutritiv, lucreaza bine si de-aia o incerc inca odata.
De-acuma trebuie sa va spun ca la punctul asta toti oamenii ce statea la rand dupa mine erau atenti la ce vorbeam. Ingrozita, femeia m-a intrebat daca am ajuns la spital otravita cu mincarea cainelui? I-am spus ca nu, m-am oprit la un colt de strada sa miros un alt ciine si ne-a lovit o masina.
Am crezut ca unul din domnii ce statea la rind cu noi o sa faca atac la inima. Asa ridea de cu pofta…
Sa scurtez insa povestea. Costco mi-a interzis sa mai fac cumparaturi la magazinul lor…
Eu zic ca data viitoare cind aveti mincarime de limba, aveti grija ce-i intrebati pe pensionari ca astia au tot timpul de pe lume la dispozitie sa se gindeasca la tot felul de nebunii...
(gluma este tradusa din engleza- autor necunoscut)
Am citit povestea asta dis de dimineata la Rodica care are un dar deosebit de a le gasi. Multumesc Rodica si iti doresc o primavara ... odihnitoare!

8 comentarii:

AICISIACUMACOLOCURAND spunea...

Nu ma pot opri din ras chiar acum innainte de culcare .Trebuie sa o mai dau maine si la altii tristi ca mine azi, ca tare trista am mai fost cu motive serioase nu cu fleacuri si am plans mult dar acum ma duc la somn razand!Nu mai spun ca intre timp Domnul m-a intarit si m-a bucurat cu bucuria Lui, dar postarea asta chiar daca am mai citit-o in engleza mai demult am uitat-o si acum e ca cireasa pe tort.
Multumesc Rodica ca ai tradus-o si postat-o si multumesc Cella ca mi-ai trimis-o pe messenger!
Virginia

cella spunea...

Atata m-a distrat incat am zis ca trebuie sa o postez si eu ...ca sa se inveseleasca cat mai multi ;)

Rodica Botan spunea...

spor la haz fetelor...si mie imi pica bine risul...

cella spunea...

Multumim Rodica! Join in the club;)

Tafnat_Paeneah spunea...

or fi draga adevarate căci prea rădeţi cu poftă!!!

cella spunea...

Am fost in vizita la cineva in seara asta si le-am povestit povestea asta. La un moment dat intreaba cu ce sa ne mai serveasca si i-am zis ca mai am niste biscuti indesati prin buzunare =))

AICISIACUMACOLOCURAND spunea...

Si chiar ai inceput sa maninci din buzunar biscuitii?Ce gust au ?Sant dulci?Sa-mi spui si mie cum ai reusit cu dieta ?
Virginia

cella spunea...

Am ras pe chestia asta cu lacrimi ...