marți, 21 decembrie 2010

am decis sa ma retrag

„Acesta este Fiul Meu preaiubit în Care-Mi găsesc plăcerea!“ . Matei 3:17.
Imi place varianta in limba engleza This is my Son, whom I love; with him I am well pleased. "Acesta este Fiul Meu, pe care Il iubesc, cu care sunt multumit" (cine traduce mai corect din limba engleza sa imi spuna ca sa inlocuiesc).
Deduc de aici ca Tatal si Fiul se cunosteau, discutau, petreceau timp impreuna. Fiului i se confirma public, audibil si vizibil ca e Fiul iubit, ca Tatal e multumit cu El, Duhul Sfant este vazut coborand ca un porumbel. Dupa aceasta, Isus decice sa petreaca 40 de zile in post si rugaciune, retras. La finalul acestei perioade apare Satana cu o oferta tentanta: "prefa pietrele astea in paini", "arunca-te ca sa apara ingerii". Isus ii raspunde ca omul nu traieste numai cu paine ci cu orice Cuvant ce iese din gura Lui Dumnezeu. Ferm si clar ii spune sa nu Il ispiteasca pe Dumnezeu. Satana insa nu prea sta bine cu auzul si Ii arata Lui Isus toate regatele si splendorile de pe pamant si ii promite ca I le da Lui daca i se inchina insa Isus ii spune sa plece "Domnului Dumnezeului Tau sa te inchini si numai Lui sa Ii slujesti". Si Satan pleaca.
Confirmarea publica e pusa la indoiala de Satana ... poate a fost o iluzie, vizuala, auditiva ... poate ti s-a parut ca ai auzit ca esti Fiul iubit de care Tatal e multumit. Poate ti s-a parut ca ai vazut Duhul Sfant coborandu-se.
Urmarind viata Lui Isus pot sa vad ca mereu si mereu, El decida sa se retraga singur ca sa vorbeasca cu Tatal. Stia de ce a venit, cine este, ce are de facut. Relatia lor e una atata de stransa incat Isus isi face timp pentru stari de vorba, de comunicare, de timp special, de retragere din multime pentru a fi impreuna.
A venit sa imi spuna despre dragostea Tatalui, despre planurile Lui cu mine, despre faptul ca pot avea acces la Dumnezeu, ca El e Calea ce ma duce la Tata, ca prin sangele Lui sunt iertata, ca acceptand jertfa pot fi ascunsa in Dumnezeu.
La prima vedere pare nebunesc, cifrat, de neinteles. Insa am decis sa aflu despre ce e vorba aici. Am decis sa Il cunosc pe Isus, pe Tata, pe Cel trimis sa locuiasca in mine, adica Duhul Sfant. Am decis sa actionez ca si Isus. Sa imi fac timp, sa ma retrag din multime, tumult, zgomot ca sa vorbesc cu Tata, sa Il intreb cine sunt eu, de ce a decis El sa ma creeze, de ce am venit in perioada asta pe pamant, de ce sunt importanta, de ce am familia asta si nu alta, am de ce-uri am cu nemiluita. Ca sa aflu toate astea, trebuie sa ne cunoastem, sa petrecem timp impreuna. Nu pot sa ii spun Tata unui strain, unui necunoscut. Nu pot sa iubesc pe cineva pe care nu-L cunosc. Nu pot sa ascult de cineva pe care nu Il stiu. Nu pot sa petrec timp cu cineva ce mi-i strain.
Am decis sa ma retrag, insa asta nu inseamna ca am disparut in timp si spatiu, ca m-am dus pustnica prin cine stie ce vagauna, ca de-acum adio comunicare cu oamenii. Nu, am decis sa imi fac timp aici unde sunt asezata, intre oamenii pe care ii cunosc sa stau de vorba cu Tata. Siiii, uneori somnul e atata de dulce si tentatiile atat de bine suna ... ca parca mai bine as dormi decat sa vorbesc cu Domnul, ca mai bine sa petrec pana in zori decat sa ma trezesc dimineata sa stau de vorba cu Tata. Mi se spune ca-s egoista, ca nu-mi pasa de ceilalti pentru ca prefer sa plec la somn devreme ca sa ma pot trezi devreme si sa vorbesc cu Tatal meu.
Dar, am decis sa nu neglijez relatia mea cu El oricare ar fi costul. Am decis sa nu las urgentele sa imi fure prioritatile.
Tata spune despre mine ca sunt fiica Lui pe care o iubeste, cu care are planuri, pe care trebuie sa o modeleze, schimbe, certe, vindece, ... cu care are de lucru ... ahaaaa si inca cat. Iar eu vreau sa stiu ce vrea sa imi spuna, sa aud eu cu urechile mele, sa citesc cu ochii mei, sa simt cu inima mea dragostea Sa, atingerea Lui, sa simt eu ca ma iubeste, ca imi poarta de grija, ca ii pasa, ca imi da semne de dragoste peste tot, sa aud cand ma cearta, ma pedepseste si asta pentru ca ma iubeste prea mult ca sa ma lase sa ma autodistrug, ca e cu mine. 
Imi place sa stau cu El.

4 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Balsamica meditatia ta Cella.Sarbatori fericite draga mea si binecuvantata sa fii!

cella spunea...

Multumesc Elena ...
abia m-am intors de la colindat.
Sunt tare bulversata inca ...

A.Dama spunea...

Eu stiu ca tu esti grau, orice-ai zice!
Si eu, si eu... :P

cella spunea...

A.Dama,
gandind ca mor in fiecare zi cate un pic fata de mine sunt grau;) ...
Normal ca si tu esti grau ;)) are cineva curajul sa zica altceva?