vineri, 10 decembrie 2010

cateva cuvinte - "de dragul meu"

L-am rugat pe bunul meu prieten Chris sa imi scrie cateva cuvinte ca si urare pentru cei ce asteapta minunile cu mine si, s-a conformat chiar daca a carcotit un pic cand i-am cerut si fotografie. 
"Chiar daca si anul acesta, ca in fiecare an, suntem  ademeniti  de poleiala brazilor, de milioanele de luminite colorate, de Mos Craciunii care colinda Mall-urile si de beteala sclipitoare care ne urmareste din fiecare vitrina, sa ne indepartam privirea si inimile de la adevaratul sens al Craciunului, veniti sa cautam acel moment in care, fiecare din noi, in fata ieslei, sa ne plecam, in inchinare si reverenta,  Adevaratului Sarbatorit, Cuvantului Intrupat, Regelui Universului coborat intre noi pentru a ne darui Lumina, Dragostea, Viata! Christos s-a nascut!"
Multumesc frumos Chris. Ma rog sa iti dea Domnul niste sarbatori de poveste despre care sa ne povestesti si noua!

6 comentarii:

Tafnat_Paeneah spunea...

"de dragul meu",de dragul Lui...
azi vin să-mi plec genunchii,
să mă închin ,căci m-ai iubit
şi ai venit să mi dai iubire-n infinit-
aştept minuni,cuvinte sfinte
pe buze ,în inimă şi minte
privesc în inimi mântuite iubiri ades neîmplinite!
ce aşteaptă al trâmbiţei răsunet
să cheme sfinţii tăi curând
să-i răpeşti de pe pământ!

cella spunea...

Vyky,
Chris o sa se bucure cand o sa vada versurile, te asigur eu;)
Multumesc frumos de urare!

elena marin-alexe spunea...

Ce minunat este ca purtam in suflet bucuria Nasterii Lui!
MULTA BUCURIE DE SARBATORI SFINTE SA AI DRAGA CELLA!

cella spunea...

Multumesc frumos Elena si tie iti doresc sa ai parte de sarbatori de poveste!

denisia spunea...

Sarbatori pline de bucurie, ii urez si eu lui Chris.
Iar tie, Cella la cat mai multe... minuni...

cella spunea...

merciiii copilaaaaaa!