duminică, 12 decembrie 2010

nu traiesc pentru ea

"Esti ca un perete, cum nu se lipeste nuca de perete, asa nu se lipeste nimeni de tine!"
"Te-ai tuns? Vai m-ai dezamagit teribil."
"Altceva asteptam de la tine, nu-mi vine a crede ca tocmai tu ai facut asta. Esti o egoista, o infatuata, infumurata, de o mandrie crasa. Nu ma asteptam la asa ceva de la tine."
"Cum ai putut face asa ceva. Nu asteptam de la tine sa faci asta!"
"Cum ai putut sa te duci .... acolo? Tocmai acolo? Tocmai tu?"
Sunt replici si reactii ce le aud si care uneori ma arunca in stari de tristeti profunde. Cum am facut asa aceva? Ce asteptau oamenii de la mine? Ce-or sa zica de-acum? Am esuat lamentabil. Intru intr-un soi de sevraj ce imi paralizeaza vointa, inima si parca mintea imi pleaca in concediu.
Numai ca vine Isus si imi spune ca El de asta a venit, sa ma scoata din robia fricii, sa imi dea eliberare, sa imi spuna ca El e Cel caruia sa ii caut aprobarea, nu oamenilor. El e cel dispus sa ma ajute sa ma schimb, El e cel ce a murit si inviat pentru mine, El e cu mine, in mine si sa Il las sa ma schimbe.
"In dragoste nu frica". Il iubesc pe El si nu umblu ca pe ace crezandu-ma Mama Omida si proband cam cum i-ar placea Lui sa traiesc.
Recunosc ca ani in sir am stat pe loc terorizata de gura lumii, nevorbind cu oamenii, neiubindu-i, neimplicandu-ma in relatii, actiuni, nemergand acolo si acolo ca nu cumva cineva sa fie dezamagit. Dar, am inteles ca frica, insecuritatea aceasta e o unealta sireata a dracului si el jubileaza cand ma tine pe loc si ma terorizeaza asa.
Hristos a venit ca eu sa fiu libera. El a venit pe pamant si a vorbit cu leprosii, curvele (sau ca sa nu folosesc un limbaj colorat, doamnele cu o moralitate indoielnica), vamesii, oamenii scosi afara de gura lumii, oamenii ce nu ajungeau la standardul stabilit de altii.
"Hoţul nu vine decât ca să fure, să înjunghie şi să distrugă. Eu am venit ca ele să aibă viaţă şi s-o aibă din abundenţă." Ioan 10:10 Pai, e clar. Ce vrea sa faca Satana? Sa-mi fure pacea, bucuria, increderea in Hristos, in ceea ce mi-a promis El, sa ma faca sa nu merg unde vrea El, sa nu ascult, sa stau terorizata de teama, de gura lumii, de asteptarile altora, de standardele lor.
Dar, Hristos a venit ca eu sa am viata si ca sa o am din belsug asta inseamna sa nu traiesc in frica paralizanta, sa Il cred pe cuvant pe Hristos, sa ascult de ceea ce Duhul Sfant din mine imi spune: sa merg, sa iubesc, sa fac, sa ma schimb.
Doamne, de una singura nu pot insa Te rog elibereaza-ma de frica, de robia insecuritatii, de teama de gura lumii, aprobarea acesteia si ajuta-ma sa ma las schimbata, ajuta-ma sa aud provocarile ce vin de la Tine si sa Te las sa lucrezi in viata mea chiar de toata lumea s-ar aseza in cap sau mi-ar sari in cap. Eu vreau sa traiesc pentru Tine, nu pentru ea.
imagine preluata de pe http://www.flickr.com/

Niciun comentariu: