marți, 7 decembrie 2010

din, in, prin, cu ...

Sambata eram in Mall si am intrat la Zarra. In magazinul asta intru ca la muzeu si ma distreaza sa-l vizitez ca sa vad ce mai au nou. La raionul "Girls" (Fete), langa un stand, era un cuplu de la care am surprins o discutie. Domnul isi intreba doamna ce culori ale unui pulovaras are fetita lor, doamna ii raspunde si el ia din celelalte culori cate una si-i spune: "ok, acu le are e toate." Eram socata si primul gand a fost: ce-i trebuie la un pui de om haine atat de scumpe? De ce tocmai de aici ii cumpara haine, tocmai de unde-s atata de scumpe? Oameni buni, nu aveti cui sa dati banii astia? Insa mi-am revenit repede. Ce treaba am eu? Ce ma intereseaza pe mine ce face omul cu banii lui? Daca el vrea sa ii ia tot magazinul, care-i treaba mea? Vrea ce-i mai bun pentru copila lui si, de ce m-ar interesa pe mine cum isi cheltuie el banii?
Insa ... asa fac si cu Dumnezeu. Doamne, de ce X are bani de parca ii intoarce cu furca? De ce Y e sanatos tun si eu mai si scrasnesc din dinti de durere? De ce W are casa, masina, aia si aia si aia si poate capul nu il duce asa tare? De ce V are  .... , mai stiu eu ce are, si eu n-am?
Daca traiesc e pentru ca am parte de har.
Daca respir e pentru ca am parte de har.
Daca gandesc, e har.
Daca conexez lucrurile, e har.
Daca ma misc si nu ma desir imediat ce ma ridic din pat, e har.
Daca vorbesc, e har.
Daca cred ca viata mi-i un dar, e har.
Daca mancare se asimileaza si isi urmeaza traseul normal, e har.
Daca cred ca exista un Creator, un datator al vietii, e har.
Daca cred ca Isus s-a nascut, a trait ca om pe pamant, a murit si a inviat ca eu sa pot trai, e har.
Daca cred ca sangele de la Golgota are puterea de a sterge toate pacatele mele, de a le acoperi ca eu sa fiu iertata si curata, e har.
Daca cred ca sunt infiata de Tatal prin Hristos, e har.
Daca cred, e har.
Daca cred ca viata nu se termina aici ci are o continuare ACASA la Tata, cu Isus, e har.
Daca traiesc crezand astea inseamna ca respir si inspir har, traiesc prin har, merg prin har, vorbesc prin har, cred prin har, sunt o Printesa a cerului prin har, sunt preaiubita Tatii prin har.
Voi ajunge ACASA la Tata prin har.
Ce e harul? E un dar nemeritat, de necumparat, de necastigat, doar de acceptat.
Cine il da? Dumnezeu Tatal prin Isus Hristos.
De unde stiu de el? Mangaietorul, Sfatuitorul, adica Duhul Sfant e Cel ce ma invata despre har, despre Tata, despre Isus.
Cine poate avea parte de har? Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, încât L-a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El să nu piară, ci să aibă viaţă veşnică. (Ioan 3:16)

6 comentarii:

Dani spunea...

A obosit mana de te-ai oprit din enumeratce anume e har?:D

cella spunea...

Nu, deloc!
Mmereu mi se zice ca scriu articole luuuuuungiii:D.

disa spunea...

"Cine il da? Dumnezeu Tatal prin Isus Hristos."
Glorie Lui!

cella spunea...

Disa nu pot decat sa spun: Amin!

Tafnat_Paeneah spunea...

e şi un pericol cu acest har....numai să "nu faci din acest har un prilej pentru a trăi pentru firea pământească"
-în toate harul să te însoţească întru mântuirea sufletelor celor ce te citesc şi-ţi urmăresc modul sfânt de veţuire.

cella spunea...

Vyky, multumesc frumos de urare!
Si asa multumesc Domnului pentru tine si familia ta ... sunteti o adevarata binecuvantare pentru mine.