miercuri, 15 decembrie 2010

cata zapada?

A.Dama ne ureaza SARBATORI DE POVESTE!.

Urarea ei e de fapt o melodie a lui Liviu Bocaniala:
Cata zapada mi-ar trebui sa acopere,
Sa acopere, urmele pasilor mei, plecand.
Ar fi de-ajuns cat incape in palme de copil
Si iaras drumul ar deveni, drumul nimanui.

Si atunci nimeni n-ar sti ca am plecat
Iti spun ca nimeni n-ar sti

Cand voi pleca toti vor uita
Ca am trait alaturi de ei
Insa in gandul si-n inima ta
E ca si cum as fi numai eu

Nimeni n-ar sti sa mai spuna care mi-a fost numele;
Vor fi uitate glasul si visele mele.
Fara mine mai saraca lumea nu se va simti,
Ii mai raman puzderie de lumanari sa arda.

Numai tu, nu ma uiti nicicand
Si ma tot chemi, cum sa rezist glasului Tau.
sau cantata chiar de Liviu
L. Bocaniala - Cata zapada

Asculta mai multe audio diverse

6 comentarii:

Lavinia Dance spunea...

foarte frumos.

cella spunea...

Laviiii, vii la o bataie cu zapada? ;))

A.Dama spunea...

Cella,
Ma lasi fara cuvinte!
Sper sa simti ce e dincolo de ele!

Mult drag,
A.Dama

cella spunea...

A.Dama,
se spune ca atunci cand nu mai avem cuvinte, vorbeste inima si .. e tare bine;))

elena marin-alexe spunea...

Superb! Imi place Liviu Bocaneala! Are o anume sensibilitate..

cella spunea...

Si eu am cateva melodii de-ale lui care imi plac;), inclusiv asta ;)