sâmbătă, 25 iunie 2011

Luminita Ciuciumis

Imi plac aniversarile altora ;)) si mai mult de atat ... imi place sa le fac surprize. Astazi, este ziua de nastere a Luminitei Ciuciumis. Da, Luminita cea care canta in formatia Callatis Praise ... Una dintre melodiile foarte cunoscute este "Doamne mai vrem Rusalii".
Niciodata nu am crezut ca eu ... muritor de rand am sa ajung sa vorbesc cu ea. Surprize! Surprize! Si ea e o muritoare! Nu am reusit inca sa ne vedem face to face ... Planuim sa se intample aici pe pamant intalnirea asta.
Lumi draga, de vreo doi ani de zile am inceput sa te cunosc, sa stiu cand esti in cadere libera si cand plangi de fericire ... Am simtit din plin incurajarile tale si desi mult mai firava ca mine, stiu cum si cand mana ta m-a apucat si m-a prins din cadere ... Esti unul dintre oamenii-ingeri care ma ajuta sa imi continui calatoria in drumul spre casa.
M-am tot gandit ce melodie sa iti dedic. Una de-a ta sau ... una de-a prietenilor tai? Insa cineva mi-a spus ca iti place Sarah Brightman ;) si am ales o melodie care mie imi place. Sper sa iti placa si tie.
Fii binecuvantata Lumi draga!

6 comentarii:

Luminita Ciuciumis spunea...

multumeeeeesc>:D<

cella spunea...

Ma bucur ca iti place ;).

elena marin-alexe spunea...

O iubesc si o apreciez la justa ei valoare.Parca as cumoaste-o de o viata...
Sper sa o vad live...:)

cella spunea...

Eu m-am intalnit cu ea insa ... cand eram mult mai tinere ... =))
Insa astept o intalnire la o cafea si-o vorba lunga;))

george puraci spunea...

La multi ani Luminita!!!
Cella, minunea face ca si eu, cand 'eram mai tanar' m-am intalnit cu Luminita si de atunci cand am drum prin Mangalia nu ezit sa trec pe la ea si Gabi. Dar ce trec anii...totus, prieteniile bune se intretin in duh. Ma bucur sa va cunosc pe amandoua, si sa-mi dau seama ca si eu, un muritor, va cunosc pe amandoua. Si eu vreau sa stam la o cafeau si sa vorbim despre Iasi, Mangalia, lumea-n larg si...cerul prietenos subt care ne desfasuram vietile cotidiene, deocamdata. Ha ha...cu ajutorul Domnului totul e posibil, char aici si acum. Pe curand

cella spunea...

George,
pe Lumi o stiu din 1999 de la o serata in Iasi. Insa iti dai seama ca fiind muritor de rand nu am ajuns sa vorbesc cu ea.
Acum insa ... ea e cea care m-a gasit ca sa zic asa :D si .. poate da Domnul sa bem o cafea impreuna pe pamant.
Apropo, Lumi nu mai sta in Mangalia ci la Alba:d.