duminică, 12 iunie 2011

petrec de Cincizecime

Azi, 12 iunie 2011, sarbatorim Ziua Cinzecimii sau Rusaliile sau Pogorarea Duhului Sfant. Adica atunci a coborat Duhul Sfant peste ucenici si peste cei adunati in Ierusalim ca sa Il astepte. Dumnezeul in care eu ma incred e Triunic: Tatal, Fiul si Duhul Sfant. Greu de conceput pentru multi cum se poate asa ceva insa vreau sa nu uit ca El e Dumnezeu, e fara sfarsit, fara egal in dragoste, putere, intelepciune, fara margini in marime, sfant, sfant, sfat.
Dumnezeul in care eu ma incred este Dragostea insasi nu are ceva dragoste pentru mine ... vreun rest acolo. El e Dragostea.
El e Viata.
El e Adevarul.
Christos e Calea, Adevarul si Viata.
N-as sti cum e Dumnezeul meu, nu as sti de ceea ce face El daca nu ar fi trimis Duhul Sau peste mine sa imi spuna, sa imi deschida mintea incetul cu incetul.
Sunt invitata astazi la sarbatoare. Sunt invitata sa celebrez coborarea Duhul Sfant, a unei parti din Trinitate, din dumnezeire printre noi. Sunt invitata azi la sarbatoarea Lui sa Il las sa se manifeste, sa imi las inima sa cante, sa ma bucur, sa Il las sa ma iubeasca, sa ii sopteasca inimii mele despre Tata, despre Fiul - Christos, despre dragostea Lor pentru mine, despre speranta ce-a adus-o Christos in lume, despre iertarea prin har.

Niciun comentariu: