vineri, 13 aprilie 2012

sfintii au iesit din ... morminte

"45 De la ceasul al şaselea şi până la ceasul al nouălea s-a făcut întuneric peste toată ţara. 46 Şi pe la ceasul al nouălea, Isus a strigat cu glas tare: 
„Eli, Eli, lema sabactani?“, care înseamnă „Dumnezeul Meu, Dumnezeul Meu, de ce M-ai părăsit?“ 
47 Unii din cei ce stăteau acolo L-au auzit şi au zis: 
„Acest Om îl strigă pe Ilie!“
48 Imediat unul dintre ei a alergat şi a luat un burete, l-a umplut cu vin acru, l-a pus într-o trestie şi I l-a dat să-l bea. 49 Dar ceilalţi ziceau: 
„Lasă să vedem dacă vine Ilie să-L salveze!“
50 Isus a strigat din nou cu glas tare şi apoi Şi-a dat duhul. 

51 Şi iată că draperia Templului a fost despicată în două, de sus până jos; 

pământul s-a cutremurat, 

stâncile s-au despicat, 

52 mormintele s-au deschis şi multe trupuri ale sfinţilor care muriseră au fost înviate. 53 Ei au ieşit din morminte, după învierea Lui, au intrat în Cetatea Sfântă şi s-au arătat multora. 

54 Centurionul şi cei ce-L păzeau pe Isus împreună cu el au văzut cutremurul şi cele întâmplate şi s-au înspăimântat foarte tare. Ei au zis: 
„Într-adevăr, Acesta era Fiul lui Dumnezeu!“
55 Acolo mai erau şi multe femei care priveau de departe, cele care Îl urmaseră pe Isus din Galileea şi Îl slujiseră. 56 Printre ele erau Maria Magdalena, Maria – mama lui Iacov şi a lui Iosif – şi mama fiilor lui Zebedei." Matei 27:45-56

De dimineata mi-a ramas un gand pe care-l tot framant. Imi imaginez ca sunt in ziua crucificarii. Am fost martora la proces ... martor de departe, am vazut pe Isus ducandu-si crucea. Apoi am vazut cum i se bat cuiele in maini si picioare, cum i s-a strapuns coasta fiind declarat mort.  Ajung acasa si cineva ciocaneste la usa ... Numa de musafiri nu-mi arde acum insa ma duc sa deschid ... In pragul usii insa apar niste sfinti pe care i-am dus la groapa, i-am jelit.

Oare nici asta nu mi-ar clarifica cine e Cel crucificat?

Dar saducheii care nu credeau in inviere oare cum au reactionatcand s-au intalnit cu ei? 
Dar fariseii? 
Dar apostolii au vorbit cu ei? 

Niciun comentariu: