sâmbătă, 28 aprilie 2012

Un simplu Om, dar Rege-n Slava!

Aseara am fost la un eveniment muzical. Cei de la Sanctus Pro Deo au venit la Iasi pentru o seara de inchinare cu o cantata de Pasti. Nu a fost doar un mesaj de Pasti ci s-a plecat de la nastere pana dupa inviere.

Am cautat ceva clipuri cu ei pe youtube insa unele din ele au fost inregistrate dupa o boxa si ... se aude cum se aude de duba o boxa. Dupa ce am vazut clipurile mi-am zis ca ....tocmai am treaba. Dar, trebuia sa ma intalnesc cu niste prietene ce veneau cu ei asa ca m-am dus sa ma intalnesc cu ele si apoi sa mergem la concert. Aveam sa descopar ca ii stiu bine pe cativa dintre ei ... pe altii i-am cunoscut aseara.

A fost o lectie pentru mine sa nu ma iau dupa clipurile postate de unii care au avut intentia buna de a-i promova dar care din cauza calitatii slabe a inregistrarii le fac un mare defavor.

In seara asta canta la Bacau la Ateneu, maine sunt in Piatra Neamt si Targu Mures. Daca sunteti de acolo sau de prin zona ... nu ezitati sa mergeti sa cantati cu ei. Sunt frumosi, canta bine, cu pasiune, va provoaca sa cantati, sa va inchinati. Cei de la "butoane" sunt maestri desi sunt tineri si ... ati zice ca-s prea "verzi".

"Un Simplu Om, dar Rege-n Slavă, este un musical de paşte ce are ca temă centrală persoana lui Hristos şi lucrarea Lui mântuitoare. O lucrare muzicală ce ne invită să redescoperim dragostea lui Dumnezeu pentru oameni.

Un musical creat şi orchestrat de David T. Clydesdale, Robert Sterling şi Lari Goss, îmbrăcat în naraţiunea inspirată a lui Claire Cloninger şi Deborah Craig Claar.
Traducerea şi adaptarea: Daniel Lienerth.
Solişti : Anca Ungurean, Alina Toma, Cristina Hoble, Iudita Căuneac, Adina Iancu, Elize Draşovean, Roxana Sabo, Claudiu Daju, Sebastian Sabo şi Tiberiu Gândilă.
Narator : Mircea Vasilca

Dirijor : Daniel Lienerth."
Imagine de pe Facebook - Sanctus Pro Deo


Mai multe despre ei pe http://sanctusprodeo.ro/

Niciun comentariu: