sâmbătă, 21 iulie 2012

aleg sa nu uit

"1 O profeţie cu privire la Damasc. „Priveşte! Damascul nu va mai fi o cetate, ci va ajunge doar un morman de ruine. 2 Cetăţile Aroerului vor fi abandonate, lăsate turmelor care se vor culca acolo nestingherite.

3 Efraim va fi lăsat fără fortăreaţă, iar Damascul fără autoritate. Rămăşiţa lui Aram va fi ca gloria israeliţilor“, zice DOMNUL Oştirilor. 

4În ziua aceea, gloria lui Iacov va fi slăbită, iar grăsimea trupului său se va topi. 5 Va fi ca atunci când secerătorul adună grâul, culegând spicele cu mâna lui – ca atunci când cineva culege spicele în valea Refaim.
6 Totuşi câteva spice vor mai rămâne, ca la scuturatul măslinului: două, trei măsline pe cele mai înalte ramuri, patru, cinci pe crengile roditoare“, zice DOMNUL, Dumnezeul lui Israel. 

7În ziua aceea oamenii se vor uita la Creatorul lor şi îşi vor îndrepta privirea spre Sfântul lui Israel. 8 Nu se vor mai uita la altarele făcute de mâinile lor şi nu vor mai privi la aşerele şi la stâlpii închinaţi soarelui, pe care i-au făurit degetele lor. 

9 În ziua aceea cetăţile lor fortificate vor fi abandonate ca cele ale hiviţilor şi ale amoriţilor, pe care le-au părăsit în faţa israeliţilor. Totul va fi o pustie! 

10 Şi aceasta pentru că L-ai uitat pe Dumnezeul izbăvirii tale şi nu ţi-ai adus aminte de Stânca scăpării tale. De aceea, deşi sădeşti plante alese şi butuci de viţă străini, 11 deşi în ziua în care îi plantezi, îi şi faci să crească, şi în dimineaţa în care arunci sămânţa, o şi faci să înflorească, totuşi secerişul va fi luat într-o zi de boală şi de durere de nevindecat.

12 Ah, un vuiet de popoare multe, care urlă ca o mare înfuriată! Ah, un muget de popoare, care mugesc ca nişte ape vijelioase! 13 Popoarele mugesc ca nişte ape vijelioase, dar El le ceartă; ele fug departe, duse de vânt ca pleava de pe dealuri şi ca iarba dusă de furtună.
14 Seara, teroare! Până dimineaţa ei nu mai sunt. Aceasta este soarta celor ce ne jupoaie, acesta este destinul celor ce ne jefuiesc." Isaia 17

Ce se intampla in viata mea nu e fara sens, scop, plan, inteles. Domnul ingaduie in viata mea necazuri, dureri, probleme. De ce? Pentru ca uit cine imi e Creatorul, uit ca El e Stanca mea, Salvatorul meu, Mantuitorul meu. 

Azi am inteles mai mult ca oricand un lucru simplu. Diavolul ma lasa sa stiu despre Dumnezeu, sa merg la biserica, sa ma comport crestineste sau dupa cum spune Biblia, sa cant, sa ma rog. Ma lasa sa fac astea insa isi doreste sa uit ca El imi este Creator, ca ii apartin Lui. Diavolul isi doreste sa cred ca Dumnezeul meu e unul mic, manipulabil, un fel de zeu creat de maini omenesti. Ma provoaca sa vad problemele imense si pe Dumnezeu ca fiind mic. Necazurile ca pedepse de la Dumnezeu si faptul ca nu Il vad ca ma provoace sa cred ca ... nu exista, ca e undeva pierdut in timp si spatiu.

Ma uit la poporul evreu inconjurat de alte poporare ce il vor disparut. E ca acum ... eu intre oameni ce nu vor sa auda de Domnul, ce m-ar vrea disparuta, ce ar vrea sa fiu la fel ca ei, sa nu ma inchin Dumnezeului meu, sa ma "ajute" sa Il uit pe Mantuitorul si Domnul meu. 

Ce aleg? 
Pe cine cred? 
De cine imi e teama? 
De lumea indemnata de diavol ce ma provoaca sa imi uit Creatorul, Mantuitorul, Domnul? 
Sau pe cel ce ma iubeste atat de mult incat a parasit cerul, a venit pe pamant, a murit si a inviat ca eu sa fiu cu El o vesnicie?
Aleg sa ma leg si mai tare de Domnul meu, de Cel ce e Stanca in care ma ascund, de Cel ce e Dragostea, Adevarul, Viata, Calea.

Niciun comentariu: