luni, 2 iulie 2012

povesti detaliate ... Silvia Tarniceriu



4 comentarii:

Kostinush spunea...

thanks girll...fara cuvinte.deosebit ..cu multe raspunsuri pentru mine personal...sii am avut ocazia sa aud glasul unei bune prietene...nu l-am mai auzit de mult dar l-am recunoscut dupa mult timp ( e vorba de Anca:lol:..sau hai sa zic cunostinte)

cella spunea...

Kos,

ma bucur ca ai primit raspunsuri ;)

si ca surprizele apar incet incet.

Sanyi spunea...

Minunat poate fi Dumnezeu-l lui Silvia, oh ce nu as da sa fie si Dumnezeu-l meu asa de minunat.
Doamne te rog frunos ca sa ma ierti pentru indoieala care ma incerca uneori.

cella spunea...

Sanyi,

nu am anii Silviei insa si eu minuni despre care povestesc, minuni ce ma leaga de Domnul, de inima Lui.

Cere-i Domnului sa iti faca si tie o minune, sa experimentezi tu ca El e Viu, Adevarat, Dragoste, Viata.