joi, 12 iulie 2012

imi caut promisiunile

"24 DOMNUL Oştirilor a jurat: «Cum am plănuit, aşa va fi! Cum am hotărât, aşa se va întâmpla!

25 Îl voi zdrobi pe asirian în ţara Mea şi pe munţii Mei îl voi călca în picioare. Jugul lui va fi luat de peste cei din poporul Meu şi povara lui va fi îndepărtată de pe umerii lor.» 

26 Acesta este planul făcut pentru întreaga lume; aceasta este mâna întinsă peste toate neamurile. 

27 Căci Domnul Oştirilor a întocmit acest plan; cine l-ar putea strica? Mâna Sa este întinsă; cine o va putea întoarce?“" Isaia 14:24-27

Implinirea o gasesc in 2 Regi 19:35 "35 În acea noapte, îngerul Domnului a ieşit în tabăra asirienilor şi a ucis o sută optzeci şi cinci de mii de oameni. Când ceilalţi s-au trezit dis-de-dimineaţă, au văzut că toţi erau nişte trupuri moarte. "

Trinitatea, adica Dumnezeu Tatal, Fiul si Duhul Sfant are un plan. E un plan cu bataie lunga, e un plan ce din lumea mea mica nu il pot intelege, percepe, realiza. S-a hotarat incer ce si cum va fi cu poporul Sau si cu intreaga lume. Daca asa a hotarat El, cine poate sa Ii schimbe planul? Cine va putea sa Il dea deoparte? 

Asirienii sunt ucisi de ingerul Domnului. Nici un picior de evreu nu a calcat in tabara asiriana ca sa omoare pe cineva. Domnul a facut asta. Probat, in istorie, vad ca El isi tine promisiunea, este credincios, dupa la indeplinire cu punct si virgula tot ce a promis.

Ce planuri are Domnul pentru mine?
" 11 Căci Eu cunosc planurile pe care le am cu privire la voi, zice Domnul, planuri de pace şi nu de nenorocire, ca să vă dau un viitor şi o nădejde. 

12 Mă veţi chema şi veţi veni să vă rugaţi Mie, iar Eu vă voi asculta. 

13 Mă veţi căuta şi Mă veţi găsi, dacă Mă veţi căuta din toată inima. 

14 Mă voi lăsa găsit de voi, zice Domnul, şi-i voi aduce înapoi pe captivii voştri. 

Vă voi aduna din toate neamurile şi din toate locurile în care v-am izgonit, zice Domnul, şi vă voi aduce înapoi în locul de unde v-am dus în captivitate.»" Ieremia 29:11-14

Ok, asta e o promisiune facuta poporului evreu cand erau asediati de asirieni. Adica prin anul 730 BC. Daca adun cu anii in care traiesc eu acum ... ar fi cam 2742 ani. 
Ce, mai e valabila vestea asta? 
Mai e valabil ce a spus Domnul in Vechiul testament? 
Mai sunt valabile promisiunile Lui? Noi nu suntem moderni? 

"8 Isus Cristos este acelaşi – ieri, astăzi şi în veci! " Evrei 13:8
"1 La început era Cuvântul, şi Cuvântul era cu Dumnezeu, şi Cuvântul era Dumnezeu. 

2 El era la început cu Dumnezeu. 3 Toate au fost făcute prin El şi nici un lucru care a fost făcut n-a fost făcut fără El. 4 În El era viaţa, şi viaţa era lumina oamenilor. 5 Lumina luminează în întuneric şi întunericul n-a învins-o. 

6 Era un om trimis de Dumnezeu, al cărui nume era Ioan. 7 El a venit ca martor ca să depună mărturie despre Lumină, pentru ca toţi să creadă prin el. 8 Nu el era Lumina, ci el a venit ca să depună mărturie despre Lumină. 

9 Lumina adevărată, Care îl luminează pe orice om, venea în lume. 10 El era în lume şi lumea a fost făcută prin El, dar lumea nu L-a cunoscut. 11 A venit la ceea ce era a Lui, dar ai Săi nu L-au primit. 12 Însă tuturor celor ce L-au primit, adică celor ce cred în Numele Lui, le-a dat dreptul să devină copii ai lui Dumnezeu, 13 născuţi nu din sânge, nici din voia firii, nici din voia vreunui om, ci din Dumnezeu. 

14 Şi Cuvântul a devenit trup şi a locuit printre noi, iar noi am privit slava Lui, o slavă ca a Singurului născut din Tatăl, plin de har şi de adevăr. 

15 Ioan depunea mărturie despre El şi striga: „Acesta este Cel despre Care spuneam: «Cel Ce vine după mine este înaintea mea, pentru că era înainte de mine!»“ 

16 Fiindcă noi toţi am primit din plinătatea Lui şi har după har. 17 Căci Legea a fost dată prin Moise, dar harul şi adevărul au venit prin Isus Cristos. 18 Nimeni nu L-a văzut vreodată pe Dumnezeu. Singurul născut, El Însuşi Dumnezeu, Cel Care este în sânul Tatălui, El L-a făcut cunoscut."

Cuvantul, Viata, Lumina, Isus, Dumnezeu, har, Adevar ... cuvinte cu inteles adanc. Simplu spus vine asa: Isus este Cuvantul intrupat. Adica Dumnezeu intrupat. Dumnezeu = Isus este Lumina, Viata, Adevarul. A venit in lume ca sa Il vedem pe Dumnezeu Tatal, sa ne spuna despre El, sa ne spuna despre planurile Tatii, sa ne spuna ca ne pregateste o casa, una vesnica la care nu trebuie sa platim rate, asigurari, sa ne trebuiasca incuietori sofisticate. Promisiunile mi le spune Isus = Cuvantul = Dumnezeu. 

In si la El imi gasesc promisiunile, prin El vine implinirea, cu El merg inspre ACASA.
Fotografie primita pe e-mail.
O cunosc pe fara care canta la harpa. Numele ei este Emma Maftei.

Niciun comentariu: