marți, 13 noiembrie 2012

ce culoare au norii?

What is the color of clouds by Nina, Dmitry, Victor at Church Sulamita - Ce culoare au norii? Melodia asta mi-a fost recomandata de cineva care nu stie ca ... eu nu stiu o boaba de rusa.


-Какого цвета облака?
Спросил однажды сын слепой.
-Ну что тебе отвечу я,
Ведь ты не видишь ничего.

НУ, расскажи хоть что-нибудь,
Я , как и все, хочу все знать.
А правда, что они плывут?
И что умеют уплывать?

Да, это-правда,
Облака бывают разные, сынок.
Вот это-бурная река,
А это-сена пышный стог.

А это-сети рыбака,
А это-серый волк бежит...
Ну, чтож ты, папка, приумолк,
И почему рука дрожит?...

Тогда я сыну не сказал,
Что туча по небу плыла,
А цвет той тучи был таков,
Как были у него глаза.

Отец склонился весь в слезах,
За сына просит Бога вновь...
-Ах, папка, что за свет в глазах?
И, вот, я чувствую любовь!

Отец! Я вижу облака!
Какие чудные они!
Христа пронзенная река
Космулась тихо глаз моих.

ОТЕЦ, Я ВИЖУ ОБЛАКА...

Am gasit versurile si cu Google translate am reusit o traducere a acestor versuri emotionante ...Daca cineva stie limba rusa bine si poate face o traducere mai buna a acestor versuri  ... il / o rog sa mi-o trimita.

-Ce culoare au norii?
A intrebat odată un fiu orb.
-Ei bine, îți spun.
La urma urmei, nu poți vedea nimic.
-Ei bine, spune-mi ceva!
Eu, ca toata lumea, vreau să știu totul.
Este adevărat că aceştia plutesc
Și știu cum să înoate departe?
-Da, acest lucru este adevărat,
Norii sunt diferiţi fiule.
Acesta este ca un râu turbulent,
Acesta e ca un luxuriant stog de fân,
Acesta ca plasa unui pescar,
Iar acesta ca un lup gri ce aleargă ...
Ei bine, imaginează-ţi.
-De ce îţi tremură mână?
-Atunci nu i-am spus fiului meu,
Că norul pluteşte în derivă pe cer
Și culoarea norilor e de aceeaşi nuanţă
Cu cea a ochilor săi.
Tatăl a îngenuncheat în lacrimi,
Cerându-I Fiului lui Dumnezeu din nou:
"Ah, poţi să îi pui lumina în ochi?
Și, aici, să simt dragostea!"
-Tată! Văd norii!
Ce minunaţi sunt!
Cristos străpuns de râu
Copilul închide uşor ochii
Părinte, văd norii!

2 comentarii:

Livius spunea...

Subiectiv ! Trebuie sa-mi spui si punctul de unde ii privesti, ca sa-mi dau seama de culoarea lor. Iti pot spune cu siguranta ca, fiind priviti de deasupra lor (adica sa fii mai inalt ca ei), intotdeauna sunt albi. Vazuti din alte locuri sunt foarte diferiti.

cella spunea...

Uneori eu ii vad din abisale, uneori de pe culmi de munti, uneori ... de deasupra ...

Acum cred ca de prin abisale :D.