sâmbătă, 3 noiembrie 2012

orbire spirituala

"Orbirea spirituala este cauzata de mandrie.

Orbirea spirituala ne duce in jos.

Orbirea spirituala ne conduce in betie spirituala.

Orbirea spirituala ne conduce in somn spiritual.

Orbiea spirituala ne conduce la analfabetism spiritual.

Orbirea spirituala cauzeaza ipocrizia.

Orbirea spirituala face oamenii sa creada ca Dumnezeu nu stie ce gandesc ei sau nu vede ce fac ei.

Orbirea spirituala face oamenii sa Il nege pe Dumnezeu ca si Creator.

Orbirea spirituala se vindeca prin umilinta.

Orbirea spirituala poate fi vindecata numai prin restaurarea Domnului." - David Guzik

4 comentarii:

Anonim spunea...

Buna seara, Cella!
oare de ce asociem mai in tot timpul imaginea lui Dumnezeu cu scrierile cuiva? Ce inseamna pt. tine Dumnezeu?
cu respect,
Veronica

cella spunea...

Buna dimineata Veronica!

Dumnezeu este o Persoana, Trinitate adica Tatal, Fiul si Duhul Sfant, Dumenzeul Lui Avraam, Isaac si Iacov si al meu, Tatal minunilor, Tatal meu, Stanca in care ma ascund cand sunt in necaz sau cand dansez de bcuurie, Mangaietorul la care alerg, Vindecatorul, Pacea, Adevarul, Dragostea, Lumina, Viata,

Mantuitorul meu in care mi-am pus increderea, Cel ce mi-a iertat pacatele si m-a eliberat de sub robia lor, Cel ce mi-a dat viata vesnica, Cel drept, de trei ori sfant, Atotputernic, Omniscient, Omnipotent.

Si cu toate acestea, Dumnezeu e Tatal meu. Sunt infiata prin sangele Fiului Saua, Isus Christos pe crucea de la Golgota.

Mai mult de atat, cand L-am primit pe Isus ca Domn, Duhul Sfant - Duhul Domnului a venit sa locuiasca in mine ca sa ma invete cum sa relationez cu Isus, cu Tata, cu Trinitatea.

Dumnezeu este Cel fara de care nu pot trai, in El mi-e viata, miscarea, credinta, visurile imi sunt ancorate in El ...

Anonim spunea...

Buna Cella!
Dumnezeu este o Persoana, zici tu. O Persoana care cel putin manifesta 3 aspecte: Tatal, Fiul si Duhul Sfant. Daca nu ar fi fost scrierile care sa-ti inspire identificarea Lui, cum L-ai fi recunoscut? Uite, aici cred eu ca ne complicam relationarea cu El, cautand sa-L identificam cu ceea ce deja este. Este Dumnezeu evolutie? Suntem noi evolutivi?
Sper sa nu te irite intrebarile mele; si eu ca fiecare, sunt in cautari dar El mi-a spus ca, cautarile incep din mine.
In alta ordine de idei, frumoasa marturisire despre sine ai facut, pt. care iti multumesc!
te imbratisez cu drag,
Veronica

cella spunea...

Veronica,
da, la inceput mi s-a parut complicat. Nu intelegeam totul insa am Biblia si ea este cea care mi-L reveleaza.

Si, apoi m-am rugat si ma rog ca Duhul Sfant sa ma ajute sa Il cunosc mai mult si mai mult si mai mult.

In cautarea mea, nu ma uit la mine cu la El.